![]() |
"De racist", een mythe
Citaat:
Racisme is namelijk een probleem volgens een grote groep mensen, en dat moeten we aanpakken op verschillende manieren. De 0110 concerten, heuse Europese campagnes, de zonder haat straat, en ga zo maar door. Er zijn zelfs prijzen te winnen bij het inzenden van uw ervaringen met racisme! Gezien op google adds: Citaat:
Als een groep allochtonen amok maakt, iemand doodschopt op de bus, you name it, spreekt men nooit van racisme. Omgekeerd wel. "Newsspeak" is ook in, denk maar aan het woord "jongeren". En daar is al het eerste feit waaraan u kan weten dat racisme een groot verzinsel is. Racisme komt altijd maar van 1 kant, wat onmogelijk is. Men maakt van racisme een veel groter probleem dan het is. Als racisme hier werkelijk een probleem was, zouden vreemdelingen niet in grote getallen blijven komen. Dan bleven ze wel weg. Waar links zo graag mee goochelt, is de huidskleur. Want "racisten" gaan enkel en alleen af op de huidskleur, is die huidskleur niet blank of past die niet zo goed bij de kleur van hun salontafel, dan moeten ze die persoon niet. Dat is natuurlijk bullshit. Zo een personen bestaan niet. Waar zo een mensen op voortgaan zijn culturele en/of religieuze eigenschappen. En dat zijn dan allesbehalve racisten, hoogstens rechtse mensen met een gezonde afkeer van migratie. Je hebt ook wel de Blood&Honour / Stormfront toestanden, maar dat is een kleine groep die volledig verwaarloosbaar is. Als je ze vanuit Frankrijk, Duitsland en België bijeengooit, heb je amper een feestzaaltje vol. Huidskleur is simpelweg iets om een bepaalde groep te herkennen in de samenleving. Wie denkt dat daar de nadruk opligt, is niet van deze wereld. Het hele doel van het anti-racisme verhaaltje is het ridiculiseren van mensen die kritiek hebben op migratie. We zijn zodanig gebrainwasht dat we direct aan racisme denken als iemand kritiek heeft op migratie of iets aankaart waar allochtonen aan te pas komen. Dat is natuurlijk onzin. Je moet op iedereen kritiek kunnen geven, als je echte gelijkheid wil natuurlijk. Zo is het doodnormaal dat je kritiek hebt op je buurman, ruzie hebt met een nonkel, noem maar op. Waarom dan ook niet op iemand van een ander ras? Of hoe het anti-racisme verhaal markante racistische trekken heeft. Het andere doel van de anti-racisme religie is natuurlijk ook ietwat nobeler denk ik. Ze willen dat alle volkeren in een land goed met elkaar kunnen samenleven en die imperfecties kunnen negeren tussen elkaar. Maar op deze manier lukt dat natuurlijk niet. Integendeel. Het anti-racisme verhaaltje is eigenlijk het bewijs dat multicultuur niet werkt, of dan toch niet aangenaam is op zijn zachtst gezegd. Dan blijf ik mij afvragen waarom die personen voorstaander blijven van de open grenzen politiek. Ze zijn zodanig verblind door hun idealen dat ze de waarheid niet onder ogen durven zien om maar niet af te gaan als een gieter. Ik kan er nog wel wat meer over schrijven, maar het moet niet te lang worden. Graag andere meningen. |
Binnenkort moet je als blanke een negerin of rammadam als vriendin hebben om toch maar niet afgeschildert te worden als racist, onverdraagzame, ...... .
|
De maatschappij gaat je verplichten iemand van een bepaalde huidskleur te nemen, om zo, in een fokprogramma met beperkte vrijheid, het proces van ethnische homogenisering te bespoedigen.
|
En jullie zijn zeker dat jullie je medicijnen hebben ingenomen? :-P
|
Ik kan alleen de paddestoelen van Carrefour of Delhaize aanraden. In wietshops gebeuren er te veel vergissingen.
|
Deze tekst vond ik, en is naar mijn mening een zeer goede uitleg voor racist.
"Als ik er niet in slaag om iemand te benaderen in zijn menselijke eigenheid, als ik hem alleen of voornamelijk beoordeel op kenmerken die hij deelt met een groep die ik in haar globaliteit of vereer of misprijs, ben ik racist." |
Racisme is een natuurlijk verschijnsel, welk door onze kunstmatige samenleving word afgewezen.
Het resultaat ervan is: pillen slikken wegens meer 'stress' en frustraties. Kunstmatige samenleving leidt tot algemene 'Psychose'. De ergste gevallen vind men terug in gekkenhuizen en gevangenissen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weerstand bieden tot de laatste snik ! Ze krijgen Vlaanderen niet ! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Omar_Torrijos |
is het geen typfout en is het niet: mietje?
wel gelijk dat het opgeblazen wordt en ook gebruikt door minderheidsgroepen. |
Ik ben blank en dus racist.
Ik moet zwijgen en alles laten begaan. lang leve de diversiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be