Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   loopband in huis halen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127571)

illwill 23 augustus 2009 18:40

loopband in huis halen

Iemand hier met ervaring in de aanschaf van een loopband voor thuis en eventueel goede tips?

Dronkoers 23 augustus 2009 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4292046)
Iemand hier met ervaring in de aanschaf van een loopband voor thuis en eventueel goede tips?

Even snel lopen als de band

Flanelcondoom 23 augustus 2009 20:32

Overweeg bokszak.

Dajjal 23 augustus 2009 20:34

Heb heel goede ervaring met Sport-tiedje (Duitsland). Uitstekende dienst naverkoop en zeer kwaliteitsvolle artikelen.

Ik kan de Bremshey aanraden, die heb ik thuis ook staan:

http://www.sport-tiedje.nl/bremshey/...ontrol2009.htm

Loopband is veel minder belastend voor de knieen. Ik heb sinds het aanschaffen van de loopband geen problemen meer gehad met mijn kruisbanden.

Veel succes !

From_Vlaanderen 23 augustus 2009 20:43

Niks loopband. Je vriend verplichten om mee te 'joggen' op jou tempo.

Flanelcondoom 23 augustus 2009 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4292216)
Niks loopband. Je vriend verplichten om mee te 'joggen' op jou tempo.

Ik vraag mij af waarom men een loopband zou kopen als men gewoon kan gaan joggen.

From_Vlaanderen 23 augustus 2009 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4292219)
Ik vraag mij af waarom men een loopband zou kopen als men gewoon kan gaan joggen.

Mensen die hun lach niet kunnen inhalen als ze je van de weg rijden met hun 4x4?

Maar ik loop op een piste zodus geen nood aan die toestanden. Op een band kan ik evengoed lopen, maar een piste en in groep vind ik leuker.

Edit: Evengoed als in: dat kan ik ook, en niet evengoed. Op een band loop ik slechter.

Abraxas 23 augustus 2009 22:53

Dat doet me hieraan denken.

astuf larcga 24 augustus 2009 00:43

Citaat:

Binnen regent het niet, en je kan naar TV kijken terwijl je aan het lopen bent.

astuf larcga 24 augustus 2009 00:45

Citaat:

En als je die loopband nu eens koppelt aan een dynamo, dan kan je daarmee ook nog electriciteit verwekken !:-)

manta 24 augustus 2009 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4292046)

Ga der gewoon een paar uitproberen in de winkel , een tent koop je ook niet omdat je er even naar gekeken hebt ...
Ik vermoed dat ze het wel redelijk normaal gaan vinden als je vraagt om er even op te lopen , per slot van rekening gaat het geld kosten en wil je ene hebben die aan jouw persoonlijke eisen voldoet .
Nen mp-3 derop zal al handig zijn, hartslagmeterke , da soort rommel , en zien of het ni te veel "doeft" telkens ge uw voeten neerzet ...:-D

420yeahbaby 24 augustus 2009 00:51

joggen in de regen is nog zo vet :)
Lekker verkoelend

manta 24 augustus 2009 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4292588)
Lekker verkoelend

Op een overdekt terrasje met iets fris zitten is véél vetter ... 8-)

Flanelcondoom 24 augustus 2009 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4292591)
Op een overdekt terrasje met iets fris zitten is véél vetter ... 8-)

Belangrijke dingen eerst.

Andy 24 augustus 2009 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4292588)
Lekker verkoelend

Verkoelend en veel zuurstof. 't Mag uiteraard ook weer niet te hard regenen.

Voor zij die last zouden hebben van hun knieën tijdens het joggen: tracht op gras (of bij gebrek daaraan op zand) te lopen, dat maakt al een heel verschil.

Dronkoers 24 augustus 2009 11:33

Citaat:

Idd. Ik snap niet dat mensen 10 km willen lopen en praktisch gezien geen meter vooruit zijn geraakt ;-)

Johnny Blaze 24 augustus 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4292947)
Idd. Ik snap niet dat mensen 10 km willen lopen en praktisch gezien geen meter vooruit zijn geraakt ;-)

leuk metafoor voor onze samenleving.

illwill 24 augustus 2009 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4292947)

Vroeger deed ik nogal veel aan sport maar door knie problemen is dat afgelopen. Probleem is dat de kilo's er ook zo bij blijven komen en ik er op tijd iets aan wil doen. Nu gaat het nog :lol:
Wacht maar tot je die leeftijd haalt waarbij je niet meer elke dag friet kan eten en er geen gram bijkomt. :lol:

illwill 24 augustus 2009 16:23

Citaat:

Wie zegt dat ik gewoon kan gaan joggen? Ik moet eerst 20 minuten rijden voor ik ergens fatsoenlijk kan gaan lopen. Ik ga echt niet in het centrum tussen het verkeer lopen met wat muziek op mijn hoofd.

Dronkoers 24 augustus 2009 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4293677)
Vroeger deed ik nogal veel aan sport maar door knie problemen is dat afgelopen. Probleem is dat de kilo's er ook zo bij blijven komen en ik er op tijd iets aan wil doen. Nu gaat het nog :lol:
Wacht maar tot je die leeftijd haalt waarbij je niet meer elke dag friet kan eten en er geen gram bijkomt. :lol:

Dan zal ik toch uitkijken met da lopen ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be