![]() |
loopband in huis halen
Iemand hier met ervaring in de aanschaf van een loopband voor thuis en eventueel goede tips?
|
Citaat:
|
Overweeg bokszak.
|
Heb heel goede ervaring met Sport-tiedje (Duitsland). Uitstekende dienst naverkoop en zeer kwaliteitsvolle artikelen.
Ik kan de Bremshey aanraden, die heb ik thuis ook staan: http://www.sport-tiedje.nl/bremshey/...ontrol2009.htm Loopband is veel minder belastend voor de knieen. Ik heb sinds het aanschaffen van de loopband geen problemen meer gehad met mijn kruisbanden. Veel succes ! |
Niks loopband. Je vriend verplichten om mee te 'joggen' op jou tempo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik loop op een piste zodus geen nood aan die toestanden. Op een band kan ik evengoed lopen, maar een piste en in groep vind ik leuker. Edit: Evengoed als in: dat kan ik ook, en niet evengoed. Op een band loop ik slechter. |
Dat doet me hieraan denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat ze het wel redelijk normaal gaan vinden als je vraagt om er even op te lopen , per slot van rekening gaat het geld kosten en wil je ene hebben die aan jouw persoonlijke eisen voldoet . Nen mp-3 derop zal al handig zijn, hartslagmeterke , da soort rommel , en zien of het ni te veel "doeft" telkens ge uw voeten neerzet ...:-D |
joggen in de regen is nog zo vet :)
Lekker verkoelend |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zij die last zouden hebben van hun knieën tijdens het joggen: tracht op gras (of bij gebrek daaraan op zand) te lopen, dat maakt al een heel verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht maar tot je die leeftijd haalt waarbij je niet meer elke dag friet kan eten en er geen gram bijkomt. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be