![]() |
Wie mag de nieuwe voorzitter van groen worden ?
Tijd om het volk te laten spreken : wie zie jij zitten als nieuwe voorzitter van Groen! ?
|
Jones of Keytsman zouden :cheer:-zijn maar ik vrees compleet fictie
|
Als we van Groen! mogen verwachten ooit nuttige stemmen voor de Vlaamse ontvoogding te kunnen leveren dan kunnen die er alleen maar komen via Staes... zou trouwens 't beste zijn voor Groen! ... langs de andere kant blijft mijn mening overeind dat Groen! niet nodig is.
|
dat beslissen de leden wel zeker?
|
Citaat:
|
wat een lange lijst! Hebben die even veel voorzitterskandidaten als leden?
|
Citaat:
Wie the fuck is Esther Sels trouwens? |
Citaat:
ik wou testen hoe bekend de grote namen van Groen! zijn of het iemand zou opvallen dat ik er een kandidate uit Idool had tussengesmokkeld :oops: ![]() pluim voor toccata om het door te hebben :cheer: |
Citaat:
Ik had ze gegoogled toen 'k de naam niet herkende, dacht dat ze te onbekend was om door google herkend te worden (zou dus extra kansen maken bij Groen! :-P) toen alleen dat idool ding eruit kwam |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
of dat niemand het was opgevallen ? nu ja, de lijst was ook erg lang |
Citaat:
Is uiteraard volkomen logisch, daar jij lid bent van de partij. Maar het doet mij ergens denken aan de jongens die alle pokemons bij naam kenden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg de groene politiek dan ook al meer dan 5 jaar en op namen als Peeters en Glorieux na zouden de meesten wel een belletje moeten doen rinkelen bij mensen die dagelijks de krant lezen enzo (en ik kende vroeger ook alle pokemon :lol:) |
Citaat:
(En ik ben te oud om ooit veel interesse in Pokemon gehad te hebben.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom stemt Geert op iedereen?
|
Citaat:
Weg met de groene zuil, weg met de postjes, basis-democratie hemme we nodig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be