![]() |
Alien gevangen in Mexico ?
Rondzwervend sinds de grote oerknal
bezocht een alien ons tranendal. 't Vloog lichtjaren ver langs planeet en ster en liep toen stom in een boerenval. ![]() Huh ... !?? |
Klein , erg klein ...:-(
Ik dacht daarstraks een grote alien te zien maar op het filmpje zie je hoe klein het is ...:-( |
't wordt spannender ...
|
LOTR iemand?
|
Rare pipo is het wel :?
Vraag is welke universiteiten hebben buitenaards dna gevonden , geen bronvermelding 8-) Blijkbaar zijn Mexicaanse boeren ook de leukste thuis als de vuilbakken buitenstaan ;-) |
Knack spitst ook al zijn oren :
Mexico is in de ban van een mysterieus verhaal over een boer die ruim twee jaar geleden een levende 'baby-alien' op zijn erf zou hebben gevonden. Hij verdronk het wezen uit angst, maar is intussen zelf op onverklaarbare wijze om het leven gekomen. Oplichterij, of namen aliens wraak? |
Als die alien zo slim is , waarom loopt hij dan in een boerenval 8-)
|
iedereen kan wel is een fout maken e..
djiez |
Citaat:
|
De zaak wordt vreemder , op een ander subforum meldde iemand dat het dna onderzoek onder meer gedaan werd door Jose Antonio Lorente van de universiteit van Granada .
Of dit klopt weet ik niet , maar die universiteit van Granada is befaamd , en die Lorente is even befaamd als forensisch geneticus . Misschien is't wel waar :? En de boer die de alien verzoop is nadien levend verbrand :-( Straks zijn we de slaaf van aliens die zo dom zijn of olie 8O |
Dat ding is van plestiek.
|
Wat spijtig (en hoe verassend :lol:) dat er geen primaire bronnen zijn, behalve bekende hoaxers.
|
Citaat:
Daarom dat ze geen DNA vonden :-o |
Citaat:
|
Ik geloof dat aliens bestaan en hier op aarde zijn, maar het zou me verwonderen mocht dit echt een alien blijken.
|
Het lijkt me eerder een baby-Chupacabra
|
Citaat:
Dat verbrand daar zo maar eventjes een achterlijke boer levend :evil: Een invasie van atheistische aliens , het zou wat worden :lol: Anderzijds , hier en daar verschijnen linkjes in de pers dat die Lorente van Granada den boel wel degelijk onderzocht heeft , maar nog steeds zonder duidelijke bronvermelding , welke gazet heeft diet en dat geschreven. Ik ken er één die vannacht niet goed gaat slapen :-( |
Is Albert vreemd gegaan in Diever, Drenthe.......
http://www.nu.nl/algemeen/2068544/ge...in-diever.html |
Het alientje heeft nu al een afschuwelijke bijnaam ook ,
The screamin demon of Mexico:-( Anderzijds menen sceptici dat de bouw verdacht goed op die van een skuirrel aap gelijkt 8-) |
Iedereen ziet toch dat het een Chupacabra is :-o
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be