![]() |
Hoe zou men gereageerd hebben indien GM een Nederlans bedrijf was ?
Wat blijkt nu, GM wil wellicht Opel helemaal niet verkopen, maar lekker helemaal voor zichzelf houden.
Hoe zou men hiet gereageerd hebben indien GM Nederlands was en het hoofdkwartier in Terneuzen stond langs de nog steeds niet uitgediepte Westerschelde. 8-) |
Hahaha, VLM zou al haar ongebruikte vliegers op Rotterdam gestort hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier zouden de bordkartonnen straatkaters doen zoals ze dat gewoon zijn: vals krijsen maar er wèl mokkend en met de staart tussen de benen van onder muizen als het te heet onder de voeten wordt. Als je ziet hoe ongelooflijk hard ze hun best doen om hun bloedeigen hoofdstad te kunnen behouden, weet je wel genoeg, zou ik zo zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef toe dat de snufjes die franse en italiaanse modellen bieden niet in een standaard opel zitten, maar die heb ik persoonlijk ook niet nodig. |
vind persoonlijk het idee belachelijk om de auto industrie en andere "zware" industrie te willen redden. het zou ondertussen zeer duidelijk moeten zijn dat deze geen toekomst hebben in belgië
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de indruk dat het vanaf de Insignia anders is, let wel tegen Premium prijs uiteraard. |
who cares :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Want met diensten, zorgen & kennis proberen te slijten aan horden asielzoekers bvb gaan we het hier echt niet redden op termijn. |
Ik denk dat als GM een Belgisch bedrijf was, Detroit Luik zou zijn.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be