![]() |
Alfa Gast Cru?
De man die sneller dubbelnickt dan zijn schaduw is wedergekeerd tot forum.politics.be: http://forum.politics.be/member.php?u=15714
Een mens zou stilaan de tel kwijtraken... Carlgustaaf Forumspook Piraat Cannibaal Barbaar Sfinx66 Beste Vriend Zondebok Buurman Astuf Larcga Zal hij dit doen zo lang hij wil? |
Citaat:
|
Een beproefd middeltje om je zuurtegraad weer tot aanvaardbare proporties te herleiden:
![]() |
Heeft u ook een middeltje tegen het medelijden dat ik koester voor mensen zoals u, ondanks hun compleet infantiele gedrag?
|
Citaat:
Je bent 'Heilige' nog vergeten. Maar..... och laat hem toch. |
Citaat:
|
Hoe kinderlijk is het om te klikken. Ik toon mijn blote kont aan klikkers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
Waarom is zolangikwil verbannen ?
Die kan toch onmogelijk genoeg strafpunten gekregen hebben op die paar postings ??? 8O En hoe komt het dat er mods online komen om te bannen maar op S&G niet effe een antwoord geven ? Er staan al een hele hoop nieuwe draadjes waarin men mensen aanvalt maar nooit reactie , enkel bans ... :-( De sfeer op S&G begint zelfs onder het vriespunt te raken , ter verbetering van de sfeer op de rest van het forum is het mss idd een goed idee om de forummers hun persoonlijke vetes hier te laten uitvechten , zo lopen niet alle topics op andere subfora vol met beledigingen en beschuldigingen ... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kerel kan niet eens zijn straf vervangen, en heeft blijkbaar niets anders te doen, dan maar als een klein kind dubbelnicks aan te maken. |
Citaat:
Die kerel kan niet eens zijn straf vervangen, en heeft blijkbaar niets anders te doen, dan maar als een klein kind dubbelnicks aan te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be