Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Alfa Gast Cru? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127668)

Raf 25 augustus 2009 16:49

Alfa Gast Cru?

De man die sneller dubbelnickt dan zijn schaduw is wedergekeerd tot forum.politics.be: http://forum.politics.be/member.php?u=15714

Een mens zou stilaan de tel kwijtraken...

Carlgustaaf
Forumspook
Piraat
Cannibaal
Barbaar
Sfinx66
Beste Vriend
Zondebok
Buurman
Astuf Larcga

Zal hij dit doen zo lang hij wil?

Sus Iratus 25 augustus 2009 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4296146)
De man die sneller dubbelnickt dan zijn schaduw is wedergekeerd tot forum.politics.be: http://forum.politics.be/member.php?u=15714

Carlgustaaf
Forumspook
Piraat
Cannibaal
Barbaar
Sfinx66
Beste Vriend
Zondebok
Buurman
Astuf Larcga

Als het is om de zelfbenoemde foruminquisitie eens flink te kakken te zetten omdat die zelfde zelfbenoemde foruminquisitie telkenmale er een topic over meent te moeten openen, hoop ik van ganser harte dat hij hier nog héél lang mee door zal gaan, opdat boeren, burgers en buitenlui allemaal eens goed kunnen zien hoe zielig bepaalde personen in hun heksenjacht op dubbelnicks van mensen die al dan niet verbannen zijn, zijn.

Raf 25 augustus 2009 17:06

Een beproefd middeltje om je zuurtegraad weer tot aanvaardbare proporties te herleiden:

Sus Iratus 25 augustus 2009 17:14

Heeft u ook een middeltje tegen het medelijden dat ik koester voor mensen zoals u, ondanks hun compleet infantiele gedrag?

JuBiLaTe 25 augustus 2009 17:34

Citaat:

Carlgustaaf
Forumspook
Piraat
Cannibaal
Barbaar
Sfinx66
Beste Vriend
Zondebok
Buurman
Astuf Larcga

Je bent 'Heilige' nog vergeten.

Maar..... och laat hem toch.

Raf 25 augustus 2009 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4296209)
Heeft u ook een middeltje tegen het medelijden dat ik koester voor mensen zoals u, ondanks hun compleet infantiele gedrag?

Nope. Daar zal je mee moeten leren leven... :-D

grimbergen 25 augustus 2009 19:43

Hoe kinderlijk is het om te klikken. Ik toon mijn blote kont aan klikkers.

zolangikwil 26 augustus 2009 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4296191)
Een beproefd middeltje om je zuurtegraad weer tot aanvaardbare proporties te herleiden:

Pak jij maar een HEEL GROTE suppositoir tegen je verzuurdheid ! eéntje die er langs je strot uitsteekt !:twisted:

zolangikwil 26 augustus 2009 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4296175)
Als het is om de zelfbenoemde foruminquisitie eens flink te kakken te zetten omdat die zelfde zelfbenoemde foruminquisitie telkenmale er een topic over meent te moeten openen, hoop ik van ganser harte dat hij hier nog héél lang mee door zal gaan, opdat boeren, burgers en buitenlui allemaal eens goed kunnen zien hoe zielig bepaalde personen in hun heksenjacht op dubbelnicks van mensen die al dan niet verbannen zijn, zijn.

Ik denk zelfs dat in al deze hysterie een massa mensen geband worden, die met heel de zaak helemaal niets te maken hebben. Gewoon nieuw ingeschreven forummers, die op " verdenking van ..." geband worden. Doet mij aan een soort heksenjacht denken , mensen veroordelen zonder geldige bewijzen...Van " verdraagzaamheid " gesproken !:lol: Wat een hypocriet geleuter !

Andro 26 augustus 2009 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4296543)

filosoof 26 augustus 2009 01:03

Citaat:

Carlgustaaf
Forumspook
Piraat
Cannibaal
Barbaar
Sfinx66
Beste Vriend
Zondebok
Buurman
Astuf Larcga

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door politics.be
zolangikwil
zolangikwil is nu online
Banneling

Laatste activiteit: Vandaag 01:45

Andro 26 augustus 2009 01:04

:lol:

filosoof 26 augustus 2009 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4296543)

OOPS, ik las "flikkers".

manta 26 augustus 2009 01:19

Waarom is zolangikwil verbannen ?
Die kan toch onmogelijk genoeg strafpunten gekregen hebben op die paar postings ??? 8O

En hoe komt het dat er mods online komen om te bannen maar op S&G niet effe een antwoord geven ? Er staan al een hele hoop nieuwe draadjes waarin men mensen aanvalt maar nooit reactie , enkel bans ... :-(

De sfeer op S&G begint zelfs onder het vriespunt te raken , ter verbetering van de sfeer op de rest van het forum is het mss idd een goed idee om de forummers hun persoonlijke vetes hier te laten uitvechten , zo lopen niet alle topics op andere subfora vol met beledigingen en beschuldigingen ... :-D

Raf 26 augustus 2009 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4297250)

Lees de openingspost nog eens...

Duvelke 26 augustus 2009 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zolangikwil (Bericht 4297225)
Ik denk zelfs dat in al deze hysterie een massa mensen geband worden, die met heel de zaak helemaal niets te maken hebben. Gewoon nieuw ingeschreven forummers, die op " verdenking van ..." geband worden. Doet mij aan een soort heksenjacht denken , mensen veroordelen zonder geldige bewijzen...Van " verdraagzaamheid " gesproken !:lol: Wat een hypocriet geleuter !

Totaal niet, dat wordt eerst deftig gecontroleerd door de moderatie, enkel de echte rotte appels gelijk gij vallen door de mand ;)

Duvelke 26 augustus 2009 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4297250)
Die kan toch onmogelijk genoeg strafpunten gekregen hebben op die paar postings ??? 8O

Ja hallo, niet duidelijk dat dat een dubbelnick was van dien dubbelnicker?

Duvelke 26 augustus 2009 08:35

Citaat:

Alsof het een verschil maakt of Raf er nu een topic om maakt of niet..die zielige mens wordt toch telkens terug verbannen.
Die kerel kan niet eens zijn straf vervangen, en heeft blijkbaar niets anders te doen, dan maar als een klein kind dubbelnicks aan te maken.

Duvelke 26 augustus 2009 08:35

Citaat:

Alsof het een verschil maakt of Raf er nu een topic om maakt of niet..die zielige mens wordt toch telkens terug verbannen.
Die kerel kan niet eens zijn straf vervangen, en heeft blijkbaar niets anders te doen, dan maar als een klein kind dubbelnicks aan te maken.

backfire 26 augustus 2009 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4297448)
Ja hallo, niet duidelijk dat dat een dubbelnick was van dien dubbelnicker?

Dubbelnikker?! Leuk scheldwoord.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be