![]() |
Geachte,
heb deze vraag ook aan uw collega Marijke gesteld. Een ernstige vraag trouwens : graag uw mening over het 70 PP. Steunt u deze persoonlijk ? Ja dan neen ? Moreel ? Bedankt |
Het 70 puntenplan is meer dan 13 jaar geleden geschreven, het is ondertussen achterhaald, ingehaald door de realiteit. Het aantal van de punten zijn ondertussen uitgevoerd door de regeringspartijen (oa begeleide terugvluchten naar het land van herkomst voor illegalen, er werden zelf legervliegtuigen voor gebruikt).
Het plan was volgens mij veel te uitvoerig uitgewerkt. Wanneer je een vreemdelingenbeleid in een reeks van concrete punten samenvat kan je je wel eens vastlopen in punten, komma's en nuances. Het plan behoort ondertussen niet meer tot het programma van het Vlaams Blok. Net zoals in andere partijen evolueert ons programma met de tijd. vraag maar aan Verhofstadt of hij nog achter alles staat wat hij in zijn burgermanifesten schreef... |
Even los van de discussie... kan de vraagsteller iets minder kwistig omspringen met het naast elkaar plaatsen van afbeeldingen? Ik heb maar een schermpje van 26 cm breed... :?
|
Citaat:
Gaat U nu ook teksten aanklagen die oproepen homo's en andersdenkenden te vermoorden ? Gaat U nu ook verenigingen aanklagen die op hun web-sites openlijk pleiten partij te kiezen in een conflict en daardoor ook oproepen tot haat tegenover "al wat of wie te malken heeft met de andere groep" ? |
Citaat:
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog . U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ? Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke. |
Misschien is het 70 puntenplan achterhaald en zijn jullie standpunten aangepast. Jammer genoeg vormen jullie punten nog altijd een waanbeeld naar de stemmers toe.
Jammer! Wees niet bang om traag vooruit te gaan, wees bang om stil te staan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
wel raar dat u niet weet wat de echte leiders denken ? Nooit in u opgekomen dat u in't zak wordt gezet ? Geen schrik dat u mede de zieligste noot wordt in de Belgische of pakweg Vlaamse geschiedenis ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be