Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=63)
-   -   70 PP graag uw persoonlijke mening ook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12767)

neruda 26 april 2004 09:13

Geachte,

heb deze vraag ook aan uw collega Marijke gesteld.
Een ernstige vraag trouwens : graag uw mening over het 70 PP.
Steunt u deze persoonlijk ? Ja dan neen ? Moreel ?

Bedankt

Hans Verreyt 26 april 2004 09:49

Het 70 puntenplan is meer dan 13 jaar geleden geschreven, het is ondertussen achterhaald, ingehaald door de realiteit. Het aantal van de punten zijn ondertussen uitgevoerd door de regeringspartijen (oa begeleide terugvluchten naar het land van herkomst voor illegalen, er werden zelf legervliegtuigen voor gebruikt).

Het plan was volgens mij veel te uitvoerig uitgewerkt. Wanneer je een vreemdelingenbeleid in een reeks van concrete punten samenvat kan je je wel eens vastlopen in punten, komma's en nuances.

Het plan behoort ondertussen niet meer tot het programma van het Vlaams Blok. Net zoals in andere partijen evolueert ons programma met de tijd. vraag maar aan Verhofstadt of hij nog achter alles staat wat hij in zijn burgermanifesten schreef...

Den Duisteren Duikboot 26 april 2004 11:00

Even los van de discussie... kan de vraagsteller iets minder kwistig omspringen met het naast elkaar plaatsen van afbeeldingen? Ik heb maar een schermpje van 26 cm breed... :?

Herman Desmedt ©HD 26 april 2004 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Verreyt
Het 70 puntenplan is meer dan 13 jaar geleden geschreven, het is ondertussen achterhaald, ingehaald door de realiteit. Het aantal van de punten zijn ondertussen uitgevoerd door de regeringspartijen (oa begeleide terugvluchten naar het land van herkomst voor illegalen, er werden zelf legervliegtuigen voor gebruikt).

Het plan was volgens mij veel te uitvoerig uitgewerkt. Wanneer je een vreemdelingenbeleid in een reeks van concrete punten samenvat kan je je wel eens vastlopen in punten, komma's en nuances.

Het plan behoort ondertussen niet meer tot het programma van het Vlaams Blok. Net zoals in andere partijen evolueert ons programma met de tijd. vraag maar aan Verhofstadt of hij nog achter alles staat wat hij in zijn burgermanifesten schreef...

Gaat U nu de VLD aanklagen omwille van wat er in zijn burgermanifest staat ? Het zou anders fair zijn dat deze tekst, tesamen met andere met evenveel nauwgzetheid als bij de VB teksten eens geanalyseerd zou worden. Dat dit een oudere tekst is, leek op het VB-proces van geen tel, dus... Waarom zou de ene politieke partij anders beoordeeld moeten worden dan de andere ?

Gaat U nu ook teksten aanklagen die oproepen homo's en andersdenkenden te vermoorden ? Gaat U nu ook verenigingen aanklagen die op hun web-sites openlijk pleiten partij te kiezen in een conflict en daardoor ook oproepen tot haat tegenover "al wat of wie te malken heeft met de andere groep" ?

neruda 26 april 2004 12:49

Citaat:

Sorry , ik vind het een fair antwoord maar niet volledig :cry:
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog .
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?
Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke.

paragirl 26 april 2004 16:58

Misschien is het 70 puntenplan achterhaald en zijn jullie standpunten aangepast. Jammer genoeg vormen jullie punten nog altijd een waanbeeld naar de stemmers toe.

Jammer!

Wees niet bang om traag vooruit te gaan, wees bang om stil te staan.

Hans Verreyt 28 april 2004 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog.
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?.

Of Filip Dewinter zijn plan nog steunt weet ik niet, dat moet je hem eens vragen. Het vreemdelingenstandpunt het Vlaams Blok is inderdaad veranderd en is (zeer kort) samen te vatten als "Aanpassen of terugkeren". Zelf denk ik dat het huidige standpunt veel beter is dan het vroegere.

Citaat:

Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke
Misschien is het dan toch het partijstandpunt?...

neruda 28 april 2004 13:41

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Zover ik begrepen heb steunt Filip DW het 70PP 'moreel' nog.
U ook ? Heeft u persoonlijk nog sympathiën voor het 70PP of hoeft het helemaal niet voor u ?.

Of Filip Dewinter zijn plan nog steunt weet ik niet, dat moet je hem eens vragen. Het vreemdelingenstandpunt het Vlaams Blok is inderdaad veranderd en is (zeer kort) samen te vatten als "Aanpassen of terugkeren". Zelf denk ik dat het huidige standpunt veel beter is dan het vroegere.

Citaat:

Wat opvalt dat ik een simulair antwoord heb gekregen van Marijke
Misschien is het dan toch het partijstandpunt?...

De kans is groot ..

Bollinasius 28 april 2004 14:31

wel raar dat u niet weet wat de echte leiders denken ? Nooit in u opgekomen dat u in't zak wordt gezet ? Geen schrik dat u mede de zieligste noot wordt in de Belgische of pakweg Vlaamse geschiedenis ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be