![]() |
Hier is tie dan de 4wd Spyker "Made in the Netherlands"
![]() Da's toch beter dan.............. ![]() |
![]() Kunnen ze daar geen militaire versie van maken? Zo met rocketpodlaunchers en .50 callibers in de deuren? Ik zie die dingen al als voorhoede door de Kempen scheuren met honderden: "Hop, naar Brussel! Rechtzetten wat we in 1830 scheef trokken!" |
Wa is da toch met die SUV's? :|
|
Citaat:
Het is ff neig geweest, maar het is terug aan't minderen. Gelukkig. |
Citaat:
Volgens mij rijden die dan allemaal hier :| |
Citaat:
Daar richtten wij ons 105 mm kanon mee! |
Citaat:
hehe, dan heb je alvast meer fire power dan de Belgen, want die hebben 90mm's dankzij Generalissimo André Flahaut http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF23012008_054 Méééécar, Mééé-éé-é-caaaar, iedereen sluit z'n oren als je Méécar roeeeeept! |
dat blauwe autootje is schattig. Ik wil er zo een.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hahahaha: ![]() |
Lelijke kar
|
dat schreeuwt gewoon "ik heb een klein pietje en een laag zelfbeeld en moet dat compenseren" :P
|
Citaat:
Voor ne gewone Spyker wel te verstaan |
ziet er erg Panamera uit kwa lijnen op de foto. Ben benieuwd hoe hij er in't echt uitziet, ik denk beter dan op de foto (net zoals de Panamera, ben er fan van). De c8 vond ik altijd lekker.
specs? edit: oh shit, nu heb ik het pas door, da leek alsof ie opgekrikt stond. T'is een jeep |
Uiteraard worden dergelijke pandjes eerst gesloopt, dan heeft men er spijt van en bouwt men ze opnieuw op.
De Spijkerpandjes: |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Voor een Daf 55 betaal je tegenwoordig zo'n 5000 euri's. Wat een techniek trouwens, die variomatic. Designed in The Netherlands Veel beter dan TC-matic ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be