Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Bejaarden euthenaseren.... in kader van de consumptiemaatschappij... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127681)

Princessje 25 augustus 2009 20:58

Bejaarden euthenaseren.... in kader van de consumptiemaatschappij...

Ten tijde van de Amerikaanse slavernij werden 'negers' wanneer ze een bepaalde leeftijd bereikt hadden 'doodgespoten'... ze brachten immers niks meer op....

Nu zou je zeggen dat dit weer een provocerend topic is..... tja, misschien wel...:-D:-D:-D

Maar omdat bejaarden nutteloos zijn in de ogen van de westerse kapitalisten... zouden we die denkpiste niet kunnen volgen??? (ze kosten ons alleen maar...)
De vergrijzing enzo... duur, duur, duur....

Misschien zou het nog zo gek niet zijn dit eens toe te passden in West Europa... (onder Moslimheerschappij) Doel heiligd de middelen (Macjiavelli)

Zij hebben het ons aangedaan... waarommoeten wij weer vergevingsgezind zijn???

Maak jullie borst maar al nat, want binnen een jaar of 20 en dan zijn jullie oud..... hihihihihihihihihihi;-);-);-)

Steve_M 25 augustus 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4296747)
Ten tijde van de Amerikaanse slavernij werden 'negers' wanneer ze een bepaalde leeftijd bereikt hadden 'doodgespoten'... ze brachten immers niks meer op....

En ik maar denken dat de slavernij afgeschaft was in de VS in 1864 en dat de laatste getransporteerde slaaf (Cudjoe Lewis) gestorven was in 1935. Ik neem aan dat jij (ons, nietwaar) mee bent gereisd op de Clotilde in 1859. Dat betekent dat je minstens een jaar of 150 moet zijn. Beste forummers, we hebben hier te maken met én de oudste mens ter wereld en de laatste overlevende van de slavernij. Een historische dag voorwaar!

Citaat:

Misschien zou het nog zo gek niet zijn dit eens toe te passden in West Europa... (onder Moslimheerschappij) Doel heiligd de middelen (Macjiavelli)
Misschien zou het nog zo gek niet zijn gebruik te maken van de ingebouwde spellingchecker, want je posts zijn amper leesbaar (weer op café gezeten in Marreksum?)

Citaat:

Maak jullie borst maar al nat, want binnen een jaar of 20 en dan zijn jullie oud..... hihihihihihihihihihi;-);-);-)
Maak je niet ongerust, ik ben niet van plan al te oud te worden. Een familietrekje bij ons ;-)

bloedluiskieken 25 augustus 2009 21:41

Ik stel voor om alle linkse poco's te euthanaseren... Deze categorie mensen dienen toch tot niks. Ze willen ons alleen maar de multiculmaatschappij door de strot duwen.
Bejaarden hebben gans hun leven lang gewerkt en verdienen ons respect

lantjes 25 augustus 2009 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedluiskieken (Bericht 4296869)
Ik stel voor om alle linkse poco's te euthanaseren... Deze categorie mensen dienen toch tot niks. Ze willen ons alleen maar de multiculmaatschappij door de strot duwen.

Ook al moet ik u irl niet hebben en probeer ik u tevergeefs te bestrijden met een gasbrander en Solfac, bij deze, respect broeder. :-P

zolangikwil 26 augustus 2009 00:00

Citaat:

Nu zou je zeggen dat dit weer een provocerend topic is..... tja, misschien wel...:-D:-D:-D

Maar omdat bejaarden nutteloos zijn in de ogen van de westerse kapitalisten... zouden we die denkpiste niet kunnen volgen??? (ze kosten ons alleen maar...)

Als dit geen oproep tot geweld is, weet ik het niet meer !:lol:
Weet je wat ? Geef het voorbeeld, en verlos ons van je oudere familieleden !
Eigenhandig natuurlijk .:-D

Demper 26 augustus 2009 04:10

Citaat:

Het is tijd om de trauma's van vroeger los te laten en verder te leven met wat u hebt. U en de uwen worden hier met open armen ontvangen, sociale woningen, uitkeringen, subsidie al wat je wil. We zijn al genoeg gestraft omdat ze niet voor zichzelf konden opkomen.

Princessje 26 augustus 2009 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4297305)
Het is tijd om de trauma's van vroeger los te laten en verder te leven met wat u hebt. U en de uwen worden hier met open armen ontvangen, sociale woningen, uitkeringen, subsidie al wat je wil. We zijn al genoeg gestraft omdat ze niet voor zichzelf konden opkomen.

Das nog maar een begin...

op een dag zullen de Afrikanen begrijpen wat hen door de Westerlingen is aangedaan en zullen ze wraak nemen, wat de Araben nu al doen....

En het is niet tegen te houden want het komt van binnenuit de maatschappij!

:twisted:

Laya 26 augustus 2009 12:32

Ik hoop voor jou 'princesseboontje' dat je je hier gewoon een beetje zit te amuseren als tijdverdrijf en dat het niet je werkelijke gedachten zijn die je hier weergeeft. Anders kan ik je enkel zielig noemen. Je weet toch dat je het voor moslims/allochtonen die hier een deftig leven willen opbouwen alleen maar moeilijker maakt omdat ze worden vergeleken met parasieten zoals jij, wat ze helemaal niet willen.

Flanelcondoom 26 augustus 2009 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4297666)

op een dag zullen de Afrikanen begrijpen wat hen door de Westerlingen is aangedaan en zullen ze wraak nemen, wat de Araben nu al doen....

De Afrikanen krijgt men makkelijk koest met drugs en consumptieartikelen, zoals ze in de VS al jaren doen.

Bovendien zijn Bantoestammen niet van staat om zich te organiseren. Zelfs een volk met een lange krijgerstraditie als de Zoeloes ervaart er moeilijkheden mee.

De SADF verkoos dan ook de Khoisan boven de Bantoes.

Maar wij zagen in Zuid-Afrika nog gericht verzet. Congoleze Bantoes zullen falen van zodra het aankomt op organisatie boven straatbendeniveau (en zelfs al worden deze bendes talrijk, kan de overheid het nog altijd vlot controleren door ze tegen elkaar uit te spelen zoals het in de VS het geval is).

In mindere mate geldt hetzelfde voor Arabieren. Niet van staat om zich efficient te organiseren in gedisciplineerde legers.

http://www.meforum.org/441/why-arabs-lose-wars

Hier is een lichtjes gekleurd (en op een typisch Amerikaanse militair-pragmatische toon geschreven), maar niettemin interessant artikel.

driewerf 26 augustus 2009 12:58

Citaat:

Ik stel voor om alle linkse poco's te euthanaseren... Deze categorie mensen dienen toch tot niks.

Gedrogeerde rastakoppen die wat rondhangen in de Wereldwinkel en eeuwig in het eerste jaar Pol en Soc zitten, dat zijn ze.

SDX 26 augustus 2009 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4297816)
Gedrogeerde rastakoppen die wat rondhangen in de Wereldwinkel en eeuwig in het eerste jaar Pol en Soc zitten, dat zijn ze.

...en wat vind je van ons prinseske Driewerf - 'construct' waarschijnlijk - want dat kan toch onmogelijk een allochtoon zijn - laat staan een islamiet ey?

't Is waarschijnlijk een 'linkse' die de 'clichés' die rechts heeft over links, wil blootleggen - of zoiets?

Wordt onderhand wel verwarrend voor de 'weldenkenden'!

Erwinvds 26 augustus 2009 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4298026)
...en wat vind je van ons prinseske Driewerf - 'construct' waarschijnlijk - want dat kan toch onmogelijk een allochtoon zijn - laat staan een islamiet ey?

't Is waarschijnlijk een 'linkse' die de 'clichés' die rechts heeft over links, wil blootleggen - of zoiets?

Wordt onderhand wel verwarrend voor de 'weldenkenden'!

Natuurlijk is het een construct. Los daarvan vergeet ons negerinnetje dat de Arabische moslims negers nog minder dan een mens beschouwen.

SDX 26 augustus 2009 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds (Bericht 4298148)
Natuurlijk is het een construct. Los daarvan vergeet ons negerinnetje dat de Arabische moslims negers nog minder dan een mens beschouwen.

Arabieren beschouwen iedereen als minderwaardig - van racisme gesproken - zelfs Marokkanen gaan prat op hun Arabier-zijn - verloochenen zelfs hun berber-afkomst - vergeten dat de druppel Arabisch bloed in hun aderen afkomstig is van de Arabische verkrachters van hun voormoeders!

Zoethout002 26 augustus 2009 16:40

Leer eerst eens een normaal bericht te schijven.

Zoethout002 26 augustus 2009 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4297666)

Als het Westen daar nooit was geweest waren de negers even racistisch naar blanke toe, dit haal ik uit onder andere het feit dat als een Chinees in Amerika het slachtoffer van racistisch geweld is het voornamelijk door negers word gedaan, heel typisch, ook zijn neger immigranten in Scandinavië heel racistisch naar Scandinaviers toe terwijl geen een Scandinavisch land een slaven of kolonisatie verleden heeft.

Je vergeet eventjes het feit dat de Arabieren de grootste en langste slavernij op de negers hebben gepleegd, en het feit dat veel Westerse slavenhandelaren joods waren, hoor ik je niet over.

Zo te merken heb jij geen probleem met de slavernij van vroeger, je gebruikt het gewoon om je jaloerse haat naar blanken te rechtvaardigen.

filosoof 26 augustus 2009 16:46

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zolangikwil (Bericht 4297177)
Als dit geen oproep tot geweld is, weet ik het niet meer !:lol:
Weet je wat ? Geef het voorbeeld, en verlos ons van je oudere familieleden !
Eigenhandig natuurlijk .:-D

http://www.bloedluis-vedermijt.nl/

filosoof 26 augustus 2009 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 4297764)
Ik hoop voor jou 'princesseboontje' dat je je hier gewoon een beetje zit te amuseren als tijdverdrijf en dat het niet je werkelijke gedachten zijn die je hier weergeeft. Anders kan ik je enkel zielig noemen. Je weet toch dat je het voor moslims/allochtonen die hier een deftig leven willen opbouwen alleen maar moeilijker maakt omdat ze worden vergeleken met parasieten zoals jij, wat ze helemaal niet willen.

Ach, 15 jaar zijn en te lange schoolvacantie hebben, hé...:lol::lol::lol:

filosoof 26 augustus 2009 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 (Bericht 4298317)
Als het Westen daar nooit was geweest waren de negers even racistisch naar blanke toe, dit haal ik uit onder andere het feit dat als een Chinees in Amerika het slachtoffer van racistisch geweld is het voornamelijk door negers word gedaan, heel typisch, ook zijn neger immigranten in Scandinavië heel racistisch naar Scandinaviers toe terwijl geen een Scandinavisch land een slaven of kolonisatie verleden heeft.

Je vergeet eventjes het feit dat de Arabieren de grootste en langste slavernij op de negers hebben gepleegd, en het feit dat veel Westerse slavenhandelaren joods waren, hoor ik je niet over.

Zo te merken heb jij geen probleem met de slavernij van vroeger, je gebruikt het gewoon om je jaloerse haat naar blanken te rechtvaardigen.

Je stelt weer veel, zonder bron : uitgeverij Calichenhout weeral?

Flanelcondoom 26 augustus 2009 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 (Bericht 4298317)
...terwijl geen een Scandinavisch land een slaven of kolonisatie verleden heeft.

Fout.

http://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_overseas_colonies

http://en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_Sweden

Zoethout002 26 augustus 2009 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4298346)

Zou zeggen, slacht de blanken maar af.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be