![]() |
Vaarwel forum.politics.be
Ik heb er genoeg van. Dit forum stinkt. Zit vol xenofoben, racisten, fascisten, betweters. Ik heb geen zin meer om bovenstaande groepen te overtuigen. Overal lees je zoveel agressie, zoveel onwetendheid, zoveel onbegrip.
Sommigen denken dat we tegenwoordig in een oorlog met de Islam zitten, dat elke moslim hier een terrorist is, blablabla. In deze topic hoef ik geen commentaar omdat ik niet meer zal reageren. Andere mensen kunnen hier een bericht achterlaten dat zegt dat ze het forum ook beu zijn en het hier voor bekeken houden. uiteindelijk wordt dit forum gespamd door slechts een aantal personen. Ik zoek wel een ander forum! btw, kan een moderator me nog een PM sturen om me uit te leggen hoe ik mijn account hier verwijder? Bedankt. Vrede aan iedereen! |
Ge zijt hier 22 dagen :-D
|
Citaat:
't Is de bedoeling om er gewoon over te praten , te discussiëren , niet om anderen te overtuigen van wat jij het juiste vind , da's al een foute beginmentaliteit ... :-D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten ook tetten en kontjes en tenenliefhebbers. 't is dus niet allemaal kommer en kwel.
|
Zo radicaal jong. Waarom bestaat er een K&K denk je?
|
Citaat:
|
En de gemiddelde forumwoordenschat is ook wat te moeilijk?
|
Nou, nou ben je zo lichtgevoelig? Haal gewoon je schouders op.
|
Indigo sings the blues.....
|
Citaat:
|
Indien ze je bijten, bijt dan terug, ipv het af te stappen.
|
Citaat:
Daarom mis ik droso wel, 't was een grote daarin :-( |
Bof, ik raad je www.maroc.nl aan als niet racistisch forum Indigo-Blues.
|
Citaat:
|
Omdat ik dat niet ken.
|
Citaat:
|
Raar, men heeft een hekel aan die draden maar men zoekt ze wel op.
Nooit zie je ze op draden die ergens anders over gaan. |
Nog iemand popcorn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be