![]() |
Defoort neemt ontslag
Citaat:
|
Geen goede zaak, vind ik.
|
Neen, niet goed. Vervoort's pogingen om de VVB uit die rechtse 'waas' te krijgen, waren verdienstelijk.
|
Citaat:
|
Ik ken Vervoort niet en ik kan dus ook niet over hem oordelen. Het is uiteraard wel een goede zaak om de Vlaamse Beweging en de Groot-Nederlandse te ontdoen en blijvend te vrijwaren van (extreem-)rechtse sentimenten, een beeld dat belgicisten en Belgischgezinde kringen nog wel eens willen uitdragen om aldus België te handhaven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet als voorzitter. |
Ze kunnen misschien meteen heel die Vvb opdoeken. Een zinloze organisatie geworden.......
|
Zoals Stevaert zei: "Jagen doe je niet met de fanfare op kop". Zo kan je ook geen diepgaande veranderingen krijgen door te beginnen met heel de basis uit te schelden.
|
Ten eerste is het Defoort, en niet Vervoort. :roll:
Ten tweede: typisch Defoort. Nee, het is geen goede zaak dat hij ontslag neemt. Maar, hij heeft nooit, maar dan ook nooit, enige moeite gedaan om personen uit de linkse pool van de Vlaamse Beweging aan te spreken om mee te werken. Omgekeerd is hem die medewerking wel meer dan eens aangeboden geweest. Maar het was nooit nodig. Zeggen dat de meerderheid in de VVB hem niet volgt, is niks nieuws. Hij heeft geen enkele moeite gedaan om daar iets aan te doen. Hij wilde berg spelen, terwijl hij Mohammed was. (cfr. Als de berg niet naar Mohammed komt, zal Mohammed naar de berg moeten gaan). Defoort mag dan al wel een linkse zijn, hij is een opper-individualist. Daarin is hij niets veranderd. |
Ik vind deze interne ruzies onder Vlaamsgezinden nuttig ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be