![]() |
Het einde der tijden... dan toch pas in 2012?
U weet wel, die gevaarlijke griep die ganser landen ging platleggen. De lijken gingen op straat liggen. Het einde der tijden was nabij!
Pest, cholera en pokken tegelijkertijd zou maar klein bier zijn in vergelijking met de ravage die de Mexicaanse griep ging aanrichten! Dood, verderf, vernieling zou ons deel zijn! Paniek, rampspoed, hel en verdoemenis! Een kuchje van uw buurman zou genoeg geweest zijn om alvast een kist en een zerk te gaan kiezen bij uw lokale begrafenisondernemer. Als hij zelf al niet gestorven was, natuurlijk! Hopelijk ging je nog net lang genoeg een pen kunnen vasthouden om je testament te schrijven. En wat blijkt nu: Citaat:
Al dat gezever over de Mexicaanse griep was... gewoon gezever, inderdaad. Vroeger werden gazetten nog gebruikt worden om dingen in te verpakken of om uw achterwerk mee te reinigen. Kan iemand mij zeggen wat tegenwoordig het nut is van een gazet (behoudens het aansteken van de barbeque of de open haard)? Of van "nieuws"berichen op radio, tv en internet? Met hun onnozele paniekzaaierij, verdorie. Objectieve verslaggeving, "de mensen" informeren, blahblahblah. Zever, zever, gezever! :-? |
De r zit nog niet in de maand!
Nog 5 dagen wachten. |
Citaat:
|
Volgens mij gaat het er vanaf 2012 net om gaan spannen.
|
journalistiek bestaat dan ook niet meer é.
enkel sensatiezucht telt. In welke krant kun je nog deftig onderzochte dossiers lezen? Ze pakken liever uit met eigen meningen en andere nonfeiten. |
Ik was laatst op een astronomische voordracht de spreker stelde net dat binnen 5 miljard jaar onze zon met een zeer grote waarschijnlijkheid een supernova zou worden en in dit proces de aarde zou opbranden. Achter in de zaal moest er iemand dringend een antwoord op zijn dringende vraag hebben :
"Zei U 5 miljoen ?" "Nee" zei de spreker "Vijf miljard" De vraagsteller was hierdoor volledig gerustgesteld en slaakte een zucht van verlichting... |
Ik heb het einde der tijden al eonen meegemaakt, het is om een orgasme van te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be