bloedluiskieken |
27 augustus 2009 13:13 |
zich outen
De laatste jaren lijkt dit wel een modewoord. Je hebt verschillende categorieën: - de eerste groep zijn de anaalridders die tijdens hun puberteit ontdekken dat ze homo zijn. Op zich is er niks mis met dergelijke categorie
- de tweede groep zijn getrouwde mannen. Ze hebben dikwijls ook nog kinderen. Na 15 �* 20 jaar huwelijk outen ze zich als endeldarmdecorateur.
Met deze categorie heb ik wel een probleem. Volgens mij ben je homo of ben je het niet. Het is immers (zoals de homo's zelf zeggen) een geaardheid. Eerst 20 jaar met een vrouw samenleven en dan tot de conclusie komen dat je endeldarmdecorateur bent, lijkt me nogal ver gezocht.
Deze categorie heeft blijkbaar dan plots het licht gezien... Vraag me niet waar want een aars lijkt me nogal een duister medium om het licht te zien. Volgens mij is het licht daar constant uit...
Laat mij kort wezen: de tweede categorie zijn dwaze meelopers die meedoen aan een modeverschijnsel. Het staat tegenwoordig immers mooi als je je kan outen als homo
Persoonlijk heb ik zo een geval uit de tweede categorie gekend. Tenminste, ik heb zijn echtgenote gekend. Voor dat mens was dit een regelrecht drama. Plots zat ze met een endeldarmdecorateur opgescheept. Ze heeft zelfs een suicidepoging met E605 ondernomen. Wonder boven wonder heeft ze het overleefd.
|