Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   zich outen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=127737)

bloedluiskieken 27 augustus 2009 13:13

zich outen

De laatste jaren lijkt dit wel een modewoord. Je hebt verschillende categorieën:
  • de eerste groep zijn de anaalridders die tijdens hun puberteit ontdekken dat ze homo zijn. Op zich is er niks mis met dergelijke categorie
  • de tweede groep zijn getrouwde mannen. Ze hebben dikwijls ook nog kinderen. Na 15 �* 20 jaar huwelijk outen ze zich als endeldarmdecorateur.
Met deze categorie heb ik wel een probleem. Volgens mij ben je homo of ben je het niet. Het is immers (zoals de homo's zelf zeggen) een geaardheid. Eerst 20 jaar met een vrouw samenleven en dan tot de conclusie komen dat je endeldarmdecorateur bent, lijkt me nogal ver gezocht.
Deze categorie heeft blijkbaar dan plots het licht gezien... Vraag me niet waar want een aars lijkt me nogal een duister medium om het licht te zien. Volgens mij is het licht daar constant uit...
Laat mij kort wezen: de tweede categorie zijn dwaze meelopers die meedoen aan een modeverschijnsel. Het staat tegenwoordig immers mooi als je je kan outen als homo
Persoonlijk heb ik zo een geval uit de tweede categorie gekend. Tenminste, ik heb zijn echtgenote gekend. Voor dat mens was dit een regelrecht drama. Plots zat ze met een endeldarmdecorateur opgescheept. Ze heeft zelfs een suicidepoging met E605 ondernomen. Wonder boven wonder heeft ze het overleefd.

abou Anis 27 augustus 2009 13:14

Shit, nu dacht ik dat je het voorbeeld van 'verdraagzaamheid'/'driewerf' ging volgen.

Dronkoers 27 augustus 2009 13:15

Je hebt 3 keer "homo" gezegd 8O

Duupje 27 augustus 2009 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4299862)

En dat is nen toverspreuk ofzo? 8O

Firestone 27 augustus 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4299862)

Dat is de bederfelijke invloed van de poco's! :evil:

Gelukkig zat er ook anaalridders en endeldarmdecorateur in, anders was hij lang niet zo overtuigend geweest!

Dronkoers 27 augustus 2009 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 4299865)
En dat is nen toverspreuk ofzo? 8O

:lol:

Nee, ik ben eerder "rugridder", "strontbuisparasiet", "darmtoerist", "bruinedreefkrijger", enz. gewoon van hem ;-)

Misschien begint hij verdraagzaam te worden tegenover homo's :-D

abou Anis 27 augustus 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4299869)

Gelukkig zat er ook anaalridders en endeldarmdecorateur in, anders was hij lang niet zo overtuigend geweest!

Een homo die graag lange afstanden zwemt, is dat trouwens een potentiële kanaalridder?

Dronkoers 27 augustus 2009 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4299869)

Dan ben ik gerust ;-)

toccata 27 augustus 2009 13:23

bloedluiskieken snapt het niet, dat is niet erg, ik vergeef het hem

Zwartengeel 27 augustus 2009 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedluiskieken (Bericht 4299855)
De laatste jaren lijkt dit wel een modewoord. Je hebt verschillende categorieën:
  • de eerste groep zijn de anaalridders die tijdens hun puberteit ontdekken dat ze homo zijn. Op zich is er niks mis met dergelijke categorie
  • de tweede groep zijn getrouwde mannen. Ze hebben dikwijls ook nog kinderen. Na 15 �* 20 jaar huwelijk outen ze zich als endeldarmdecorateur.
Met deze categorie heb ik wel een probleem. Volgens mij ben je homo of ben je het niet. Het is immers (zoals de homo's zelf zeggen) een geaardheid. Eerst 20 jaar met een vrouw samenleven en dan tot de conclusie komen dat je endeldarmdecorateur bent, lijkt me nogal ver gezocht.
Deze categorie heeft blijkbaar dan plots het licht gezien... Vraag me niet waar want een aars lijkt me nogal een duister medium om het licht te zien. Volgens mij is het licht daar constant uit...
Laat mij kort wezen: de tweede categorie zijn dwaze meelopers die meedoen aan een modeverschijnsel. Het staat tegenwoordig immers mooi als je je kan outen als homo
Persoonlijk heb ik zo een geval uit de tweede categorie gekend. Tenminste, ik heb zijn echtgenote gekend. Voor dat mens was dit een regelrecht drama. Plots zat ze met een endeldarmdecorateur opgescheept. Ze heeft zelfs een suicidepoging met E605 ondernomen. Wonder boven wonder heeft ze het overleefd.

Ben jij soms een dubbelnick van Gezond Vlaanderen misschien?

Djiezes 27 augustus 2009 13:27

Citaat:

Kijk 'ns aan, een expert...

bloedluiskieken 27 augustus 2009 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4299897)
Kijk 'ns aan, een expert...

Waarom zou ik een expert zijn? Het zijn gewoon vaststellingen

Andro 27 augustus 2009 13:37

Citaat:

Duidelijk een beetje last van...

...fixatie.

frontstar 27 augustus 2009 13:37

Stinkt E605 niet enorm?

frontstar 27 augustus 2009 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4299941)
Duidelijk een beetje last van...

...fixatie.

Jij niet?

bloedluiskieken 27 augustus 2009 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frontstar (Bericht 4299942)
Stinkt E605 niet enorm?

Ja maar het kan niet tippen aan de geur die uit de endeldarmdecorateurs hun uitlaat komt. Die spieren zijn daar helemaal omzeep en dat staat constant te gapen.... met alle gevolgen vandien

Raf 27 augustus 2009 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4299892)
Ben jij soms een dubbelnick van Gezond Vlaanderen misschien?

Nee, van Sn00pydoe. Had je dat nog niet door? Wie denk je dat hij probeert op te jagen met dit idiote topicje? :-D

frontstar 27 augustus 2009 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bloedluiskieken (Bericht 4299951)
Ja maar het kan niet tippen aan de geur die uit de endeldarmdecorateurs hun uitlaat komt. Die spieren zijn daar helemaal omzeep en dat staat constant te gapen.... met alle gevolgen vandien

Jij hebt het niet zo enorm begrepen op onze homofiele medemensen, precies? Ik vind de termen die je gebruikt zwaar denigrerend. Zoals anderen hier ook denigrerende termen gebruiken voor andersgekleurde medemensen (zandneger, e.d.)

Dronkoers 27 augustus 2009 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frontstar (Bericht 4299954)
Jij hebt het niet zo enorm begrepen op onze homofiele medemensen, precies? Ik vind de termen die je gebruikt zwaar denigrerend. Zoals anderen hier ook denigrerende termen gebruiken voor andersgekleurde medemensen (zandneger, e.d.)

'k Heb al andere dingen gelezen ze :-D

Andro 27 augustus 2009 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frontstar (Bericht 4299945)
Jij niet?

Nope.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be