![]() |
Op 6 april 2003 werd (althans, zo ver ik kon opzoeken) voor de eerste keer de opmerking gemaakt dat de BUB geen Duitse website heeft. Er werd toen snel verbetering beloofd.
Nu zijn we bijna een jaar later, en nog steeds geen enkel woord Duits op de website "voor alle Belgen". Hoe lang nog? |
Schandalig! Ik dien klacht in want de BUB is racistisch!
|
Doe wat u niet laten kan.
@ Tantist: We hebben inderdaad altijd gezegd dat er werk wordt gemaakt van een Duitstalige site, maar we hebben ook altijd gezegd dat het werk voor de verkiezingen gaat. Zo'n site is ook niet in 1,2,3 vertaald. Bij mij alleszins toch niet 8) Maar een Duitstalige site komt er zeker, dat is gewoon een must! |
Citaat:
|
Waarom wordt hier alleen rekening gehouden met de drie officiële landstalen?
Wanneer wordt er rekening gehouden met de nieuwe-Belgen. We moeten hun eigenheid toch respecteren, zoals de Vlamingen doen met de franstaligen in Vlaanderen. Wanneer eist BUB faciliteiten voor onze arabischsprekende of turkssprekende medemensen. We doen toch niet mee met die taalracisten van de N-VA! :twisted: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
"Wir hassen Flamen" |
Zo'n uitspraak zal u nooit horen uit mijn mond. Ik ben in de eerste plaats Belg, maar ik ben ook Vlaming. Net zoals ik Hobokenaar en Antwerpenaar ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we op onze luie kont zouden zitten zou ik je inderdaad gelijk geven. Maar onze aandacht gaat uit naar de verkiezingen en daar zijn we al van augustus mee bezig. Iedereen van ons is het ermee eens dat de site vertaald moet worden, alleen heeft niemand echt de tijd daarvoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit is dan de man met het enorme respect voor de Duitse taal? :roll: :cry: |
Citaat:
|
Citaat:
a) jullie hebben gewoon te weinig volk b) jullie geven geen moer om de Duitstaligen c) niemand kan echt Duits |
Trouwens, geen tijd...
Als jullie nu elk een dagje van de week minder "fascist" en "racist" komen roepen en jullie oproepen om bv. de flaminganten uit te moorden eens zouden laten, blijft er genoeg tijd over om alles te vertalen. |
Ik hoop dat bovenstaande opmerking niet op mij van toepassing is. Ik moet nog voor de eerste keer iemand uitschelden voor nazi, fascist, racist of landverrader.
|
Citaat:
|
We zullen maar zwijgen over de denktank van sommige vlaams-nationalisten hier en de dingen die wij moeten aanhoren.
|
Citaat:
Ik kan begrijpen dat het voor jou wat moeilijker ligt daar die personen de top van je partij uitmaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be