Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Bijna een jaar... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12774)

Tantist 26 april 2004 10:09

Op 6 april 2003 werd (althans, zo ver ik kon opzoeken) voor de eerste keer de opmerking gemaakt dat de BUB geen Duitse website heeft. Er werd toen snel verbetering beloofd.

Nu zijn we bijna een jaar later, en nog steeds geen enkel woord Duits op de website "voor alle Belgen".

Hoe lang nog?

Pelgrim 26 april 2004 11:50

Schandalig! Ik dien klacht in want de BUB is racistisch!

Kim 27 april 2004 12:19

Doe wat u niet laten kan.

@ Tantist:
We hebben inderdaad altijd gezegd dat er werk wordt gemaakt van een Duitstalige site, maar we hebben ook altijd gezegd dat het werk voor de verkiezingen gaat. Zo'n site is ook niet in 1,2,3 vertaald. Bij mij alleszins toch niet 8)

Maar een Duitstalige site komt er zeker, dat is gewoon een must!

zarathustra 27 april 2004 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim

@ Tantist:
We hebben inderdaad altijd gezegd dat er werk wordt gemaakt van een Duitstalige site, maar we hebben ook altijd gezegd dat het werk voor de verkiezingen gaat. Zo'n site is ook niet in 1,2,3 vertaald. Bij mij alleszins toch niet 8)

wat? zijn die *echte* belgen dan niet vlotjes de 3 landstalen meester?

Philips Inc. 27 april 2004 12:31

Waarom wordt hier alleen rekening gehouden met de drie officiële landstalen?

Wanneer wordt er rekening gehouden met de nieuwe-Belgen. We moeten hun eigenheid toch respecteren, zoals de Vlamingen doen met de franstaligen in Vlaanderen. Wanneer eist BUB faciliteiten voor onze arabischsprekende of turkssprekende medemensen. We doen toch niet mee met die taalracisten van de N-VA!

:twisted: :lol:

zorroaster 27 april 2004 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Waarom wordt hier alleen rekening gehouden met de drie officiële landstalen?

Wanneer wordt er rekening gehouden met de nieuwe-Belgen. We moeten hun eigenheid toch respecteren, zoals de Vlamingen doen met de franstaligen in Vlaanderen. Wanneer eist BUB faciliteiten voor onze arabischsprekende of turkssprekende medemensen. We doen toch niet mee met die taalracisten van de N-VA!

:twisted: :lol:

Om BUB'er Foundation te quoten: "Vrijheid van taal en huidskleur!"

Xenon 27 april 2004 12:58

Citaat:

@ Tantist:

Zo moeilijk is dat nu ook weer niet:
"Wir hassen Flamen"

Kim 27 april 2004 20:29

Zo'n uitspraak zal u nooit horen uit mijn mond. Ik ben in de eerste plaats Belg, maar ik ben ook Vlaming. Net zoals ik Hobokenaar en Antwerpenaar ben.

Kim 27 april 2004 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Citaat:

@ Tantist:

wat? zijn die *echte* belgen dan niet vlotjes de 3 landstalen meester?

Mijn Duits is verre van goed genoeg om een ganse site te vertalen. 8)

Tantist 28 april 2004 16:51

Citaat:

@ Tantist:

1 jaar is inderdaad geen 1, 2, 3. Vind je dat de redelijkheidstermijn niet al een paar keer overstreken is?

Kim 28 april 2004 18:07

Als we op onze luie kont zouden zitten zou ik je inderdaad gelijk geven. Maar onze aandacht gaat uit naar de verkiezingen en daar zijn we al van augustus mee bezig. Iedereen van ons is het ermee eens dat de site vertaald moet worden, alleen heeft niemand echt de tijd daarvoor.

Seba 28 april 2004 18:09

Citaat:

Als we op onze luie kont zouden zitten zou ik je inderdaad gelijk geven. Maar onze aandacht gaat uit naar de verkiezingen en daar zijn we al van augustus mee bezig. Iedereen van ons is het ermee eens dat de site vertaald moet worden, alleen heeft niemand echt de tijd daarvoor.

aan de veelvuldigheid en de onnozelheidsgraad van de talloze berichten van éne Bruno* (aka Unionist en Karl) te zien heeft die precies niet veel werk... :twisted: :twisted:

Patriot! 28 april 2004 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:

@ Tantist:

Zo moeilijk is dat nu ook weer niet:
"Wir hassen Flamen"

En dit is dan de man met het enorme respect voor de Duitse taal? :roll: :cry:

Kim 28 april 2004 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

aan de veelvuldigheid en de onnozelheidsgraad van de talloze berichten van éne Bruno* (aka Unionist en Karl) te zien heeft die precies niet veel werk... :twisted: :twisted:

Tja, daar kan ik niet over oordelen. Ik weet alleen dat ik enorm veel tijd steek in BUB Antwerpen, en ik ben niet de enige.

Tantist 29 april 2004 11:31

Citaat:

Mogelijkheden (meerdere antwoorden kunnen correct zijn)

a) jullie hebben gewoon te weinig volk
b) jullie geven geen moer om de Duitstaligen
c) niemand kan echt Duits

Tantist 29 april 2004 11:35

Trouwens, geen tijd...

Als jullie nu elk een dagje van de week minder "fascist" en "racist" komen roepen en jullie oproepen om bv. de flaminganten uit te moorden eens zouden laten, blijft er genoeg tijd over om alles te vertalen.

Kim 29 april 2004 12:02

Ik hoop dat bovenstaande opmerking niet op mij van toepassing is. Ik moet nog voor de eerste keer iemand uitschelden voor nazi, fascist, racist of landverrader.

Xenon 29 april 2004 12:06

Citaat:

Ik hoop dat bovenstaande opmerking niet op mij van toepassing is. Ik moet nog voor de eerste keer iemand uitschelden voor nazi, fascist, racist of landverrader.

Het slaat op de voorzitter en de denktank van je partijtje dat je hier zit te verdedigen.

Kim 29 april 2004 12:11

We zullen maar zwijgen over de denktank van sommige vlaams-nationalisten hier en de dingen die wij moeten aanhoren.

Xenon 29 april 2004 12:30

Citaat:

We zullen maar zwijgen over de denktank van sommige vlaams-nationalisten hier en de dingen die wij moeten aanhoren.

Ik voel mij niet verantwoordelijk voor de uitlatingen van elke persoon die zich Vlaams-nationalist noemt.
Ik kan begrijpen dat het voor jou wat moeilijker ligt daar die personen de top van je partij uitmaken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be