![]() |
Britse politie jaagt op overvallers in boerka
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...tml#reageerTag
Tja,zoals men al altijd heeft voorspeld en één van de zovele redenen waarom een burka moet verboden worden. |
Citaat:
ik vrees dat dat geen al te goed argument is om een boerka te verbieden. Wat denk je van : "omdat het dwars staat op waar onze maatschappij voor staat'. Works for me. |
criminelen staan er trouwens om bekend dat ze zich aan de wet houden
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen die in een boerka lopen zijn traditioneel op hun manier. En bij die traditie hoort ook dat ze niet zonder mahram, een mannelijke opzichter uit haar familie, over straat gaat, laat staan een winkel binnen loopt. Met een beetje kultuurkennis kan je weten dat boerka's op straat zonder beschermheer vermomde rovers zijn. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een burka mag je overal mee binnen zonder ook maar iemand je verdenkt je slechte bedoelingen hebt + een boerka het makkelijker maakt om te stelen en de goederen makkelijker weg te bergen in zo'n ding,niemand die het ziet. Hier kan je zoals gezegd zijnde meteen vragen om het af te zetten,vraag dat eens aan iemand die een burka aanheeft,rofflll. |
Citaat:
Maar je moet wél eerst de islamitische geschriften lezen, dan weet je dat Mahalingam helemaal geen onzin schrijft, het staat allemaal klaar en duidelijk uitgelegd in hun boekskes - ze mogen wel een paar dagreizen per kameel maken - die fietsen zijn dus ook al uit den boze - die Moh draait zich 7 X om in zn graf.8-):lol: |
Citaat:
En wat een eventuele gezinsuitbreiding betreft: in ben zeer gelukkig met mijn vriendin, dank u. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be