![]() |
Pietje is gleuvengraver, is werkloos, heeft geen schep, hij is arm.
Links: Oh wat erg! We geven hem geld om eten te kopen. Pietje: Ik heb nog steeds geen werk. Links: Oh wat erg! Stem op ons en blijven soliciteren. Liberaal: Oh wat erg! Hij eet onze belastingcenten op! Pietje: Maar er is geen werk, ik had honger. Liberaal: Nu jij jou buik vol hebt doe je geen reet meer! Begin zelf wat! Pietje: Ik heb geen schep! Liberaal: Lui links tuig! Christen: Oh wat erg! Het is zijn lot! Links: We verhogen zijn geld. Pietje: Dank, maar ik heb geen werk en geen schep. Liberaal: links tuig bestelen ons, hij moet naar de gevangenis! christen: Vergeef hem! Het is god`s plan. Toen schonk Sociaal Rechts Pietje een schep. Pietje begon voor zichzelf, vond klanten, kon zijn gezin weer zelf onderhouden en werd weer gelukkig. Toen wist Pietje op wie hij zou gaan stemmen. Later heeft hij een veelvoud van de kosten van de schep aan de Staat terugbetaald. Met genoegen! |
Citaat:
=> :lol: Dan is Pietje toch niet zo slim en/of werklustig hoor. Hoe heeft sociaal rechts dat voor mekaar gekregen? Dwang? |
Citaat:
|
dat is de ideale combinatie he.
sociaal en nationalistisch 8) |
Welke partij beschouw je als sociaal rechts, Karin?
|
Citaat:
En dat van die laaggeschoolden ,geleerd op de unief zeker |
Citaat:
Fervent Nationaal: Sociaal Rechts & Fervent Rechts! www.ferventnationaal.be |
Citaat:
|
Citaat:
zie http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=448353#448353 |
Sociaal en nationalistisch gaat inderdaad erg goed samen.
Meer sociale aandacht voor de Belgische bevolking en voor België, sociaal en nationalistisch! Het is de Belgische bevolking dat het belastinggeld bij elkaar moet werken, dus is het logisch om het meeste van ons eigen geld dat wij aan de belasting af hebben moeten geven, terug te krijgen door middel van goede Belgische autowegen, goede zorg, goede ouderen zorg, goed onderwijs, meer natuur in België etc. etc. |
Citaat:
Blijkbaar zijn wij, Fervent Nationaal, de enige in België die dat werkelijk gezien hebben en er dan ook een verkiezingsthema van maken! |
Wat gaan de vakbonden en de linkse partijen zeggen als iedereen werk gaat hebben ? Dan vragen ze zich zelf af waarom ze nog nodig zijn !
Zorgt links en de vakbonden d�*�*rom dat er geen werk komt ? |
Citaat:
|
Citaat:
_______ |
nu snap ik waarom jullie met zo'n zever bezighouden ik zal jullie de winkel aanwijzen :arrow: :twisted: :?:
|
Citaat:
Bent U een religieus fundamentalist? |
ik wil alleen maar zeggen dat dit een zinloze discussie is waar jullie toch nooit uitkomen. laat het gedaan zijn met rond de pot te draaien en kom tot een stevige discussie, aan de kern van de zaak. alhoewel die er niet zal komen want de mensen laten de vertegenwoordigers van +/- 800.000kiezers toch nooit spreken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be