![]() |
Blankenbergse pier wordt discotheek
Ooit glom daar een blitse spiegelbol
en twistten naaldhakken er stijlvol. Straks maakt de hengelaar zich een stoofpotje klaar van gedrogeerde pladijs en schol. ![]() De Morgen |
Beestig, daar wil ik wel es de bloemekes buiten zetten!
|
Citaat:
|
Ik hoop wel dat het ontaarde feestjes worden daar. Anders is er maar niks aan. Kan ik evengoed de vrijdagavond met u koffie slurpen met een koekske van Delacre erbij, om het dan de hele tijd te hebben over "jamaarja, den dag van vandaag, tis toch erg met de jeugd, neem nu Francine Den Tand, die was het gewoon eens met een van de advocaten in haar dossier, en nam dus die motieven van die advocaat gewoon over, stel je voor zeg!"
|
Citaat:
Tussen een hoop 15-jarige bakvissen? |
Ontaarde feesjes, en dan met hun zatte botten over de ballustrade in de zee sukkelen...
Nu het is wel een ideale locatie om feestjes te doen. Kan wel een trekpleister worden mits goeie marketing. |
Gaan ze speciale netten in het water plaatsen om die zatlappen die van de pier vallen, op te vangen? Bestaat er een wet tegen dronkenschap achter het stuur van een visserssloep?
|
Citaat:
|
Citaat:
We gaan nog surfende garnalen en hiphoppende makreel tegenkomen in Blankenberge .... |
Citaat:
|
*Valt dronken van pier af.*
|
Citaat:
;-) |
Pas op, je mag het rustgevende effect van zo'n massa water niet onderschatten :) Ik ken de pier van Blankenberge omdat ik er woon en het is er wel rustig , maar dikwijls veel wind.
Met een capaciteit van 1600 man zal dat wel een extra overlast zijn voor de stad, maar het zal het nachtleven ten goede komen. |
Citaat:
|
Gaan die pijlers de basdreuntjes wel aankunnen ???
|
Citaat:
bloebliebla |
Citaat:
|
Hah goed nieuws voor de vissers! De hoeveelheid hasj en consoorten die nu al talrijk in de zee gedumpt wordt door malafide zeeschuimers uit angst voor de naderende kustwacht zal enkel nog toenemen dankzij de vele drughandelaars en consoorten die zo'n discotheek als vliegen op een stront zal aantrekken.
De vissers, waarvan nu al velen een centje in 't zwart verdienen op die manier, zullen hun franchise serieus kunnen uitbreiden. Jammer dat zee-hasj door z'n zoutgehalte afgrijselijk is om te roken. Maar dat trekt de prijs wel enigzins naar beneden. En dat allemaal in deze tijden van crisis. |
Citaat:
Draai eens een haring in je sigaretje ... :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be