![]() |
Postzegel wordt duurder
"De prijs van de standaardpostzegel (0,59 euro) blijft ook in 2010 geldig, voor zover er minimum 10 postzegels worden aangekocht. Vanaf 1 januari 2010 verhoogt De Post de prijs van de postzegel met 0,10 euro per stuk wanneer er minder dan 10 postzegels worden aangekocht.
Op die manier wil De Post de hoge transactiekosten voor de verkoop van één of enkele postzegels verminderen. Een standaardpostzegel met een Europese bestemming kost respectievelijk 0,90 euro indien gekocht vanaf vijf stuks en 1 euro per stuk. De prijs voor het verzenden van pakjes blijft onveranderd. Dat is ook het geval voor de aantekenport van aangetekende zendingen, aldus nog De Post." Weer een reden te meer om nóg meer via electronische weg te doen. Ik wens de Post een spoedig faillissement toe bij de vrijmaking van de markt. |
Mag dat?? Er staat toch een waarde op?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft hier al iemand een aparte postzegel gekocht eigenlijk? (behalve dan als je de ongefrankeerde brief op het postkantoor afgeeft) |
Citaat:
|
Citaat:
TARIEF VOOR GENORM. ZENDING =< 50 GR. BINNENLAND |
Tja . E-Mail...Meer moet er niet gezegd worden zeker .
Alhoewel , ik zie daar ooit nog eens belastingen opkomen :D |
Citaat:
|
W8, binnenkort: De Post weg en Carrefour weg! Al die dommeriken zonder werk! Dat zou mooi worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oplossing: de poststukken zullen alsnog besteld worden. Amaai, wat een oplossing! Dat compenseert zeker alle gevolgen die de niet-bestelde stukken hebben veroorzaakt (te laat ingediende attesten, aanvragen, bewijsstukken, uitnodigingen,...) |
Citaat:
Elektronische zegels op email. |
Citaat:
|
Binnenkort betaal je voor een bankbiljet ook meer ,als je er geen 100 van neemt!!
Trouwens, een postzegel is toch de vergoeding voor de dienst van de post?? Hier wordt dus een vergoeding op een vergoeding geëist!! |
Citaat:
We betalen dus voor het hebben van een rekening, worden nauwelijks vergoed voor het houden van gelden op die rekening (intrest overschrijdt de inflatie niet, waardoor het geld -in waarde- daalt, én we mogen systematisch bijbetalen voor het storten van (klein)geld. |
Citaat:
![]() En in de Colruyt moet je Leffe's ook per 8 kopen. Dergelijke praktijken worden wel vaker toegepast. |
Goed ! Ik ben blij dat het die smeerlappen van Belgacom en Electrabel dan iedere maand MEER zal kosten om mijn factuur op te sturen... HA ! :D
Ze rekenen de postprijzen waarschijnlijk gewoon door :( |
Citaat:
|
De post is een zeer belabberde instelling. Eind vorige maand een aangetekende brief verzonden en die is nog altijd niet aangekomen.
En het is niet de eerste keer dat ik prijs heb! :evil: Privatiseren die handel en hopen dat hiermee de dienstverlening beter wordt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be