![]() |
Freddy De Vadder te ranzig voor Nederland
'Vrijheid Blijheid' was steeds het parool
waarachter menig komiek zich verschool. Maar Holland wordt preuts en haalt nu de neus voor 't werkstuk van een West-Vlaams idool. ![]() Wuk !? |
Nu komt hij tenminste eens in de krant, dat is goed voor zijn weinig indrukwekkende carrière.
|
Echt zo'n slechte komiek, bah! Afvoeren langs de afvoerbuis!
|
Citaat:
En waarom vonden de ollanders het erger dat hij het met het hondje deed dan dat hij het met de minderjarige dochter deed? Zijn alle ollanders pedofiel geworden? In ieder geval, als het op slechte smaak aankomt, zijn onze stand-up comedians niet te overtreffen. Ik wacht nog altijd op de eerste die in Vlaanderen weer eens wat intelligente humor brengt. Ik kijk nog liever op YouTube naar de Chick Comedy reeks in LA, daar zit al eens iets verrassend tussen, vooral als het van joodse of aziatische chicks komt (de negerinnen zijn meer van het de Vadder type, bad taste). Kunnen ze dat niet eens in Vlaanderen organizeren? Chicks waar zitten jullie, hebben jullie dan echt geen humor? |
Domme ollanders.
Snappen Belgenhumor niet :mrgreen: |
Freddy is TOP! Natuurlijk niks voor die dwaze Hollanders!
|
Kan me wel voorstellen dat in het land waar het geloof de bergen heeft verzet Barts humor niet aanslaat.
|
Citaat:
Vergezocht, ik weet het, maar we moeten met alles rekening houden, niet ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be