![]() |
Wie van de drie?
Het is een normale dag als altijd.
Helemaal niks vreemd aan de hand. Je komt van je werk, zet de computer op en surft naar politics.be. Na gezellig een aantal uurtjes te hebben gekeuveld over rellende Noord-Afrikanen en buitenaardse reptielen die de aarde proberen te veroveren, besluit je dat het welletjes is geweest en zet je de computer af. Je doet je roze pyjama aan, drinkt nog een slaapmutsje en gaat dan slapen. Wanneer je terug wakker wordt bevindt je je in een donkere cel. Het enige wat je kan zien zijn drie beeldschermen en een paneel met drie drukknoppen. Nadat je wat beter hebt gekeken zie je dat elk scherm een andere cel laat zien met daarin telkens een andere man. De mannen in de cellen zijn een bergkristalhippie, een neonazistische skinhead en een yuppie. Plots klinkt er uit een luidspreker een vervormde stem. De stem vertelt je dat je uitgekozen bent voor een spelletje te spelen. Het is aan jou om te beslissen wie van de drie mannen zal sterven. Om je keuze kenbaar te maken moet je de knop indrukken die hoort bij het beeldscherm dat je gekozen slachtoffer toont. Als je meespeelt worden jij en de andere twee mannen terug vrijgelaten. Weiger je om mee te doen, dan worden jullie alle vier gedood. Wat doe je? |
Duk op de eerste de beste knop die ik tegen kom en leer en dan mee leven.
De eerste dus. |
Ligt het aan mij of heb je dat concept van de Saw-films gepikt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De neonazistische skinhead natuurlijk. Dat is toch helemaal geen uitdaging?
|
Als ik zeker weet dat het effectief een neonazi is, dan zou ik inderdaad hem kiezen.
Anders laat ik het lot beslissen.? |
Happy bergkristalhippieland
![]() |
Ik druk op escape. :-o
|
Als ik meespeel red ik het leven van 3 mensen. Speel ik niet mee, dan worden vier mensen om zeep geholpen, dus ik speel mee. Zeer tegen mijn zin. Maar ik kan niet anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis eigenlijk nog wel een aantal andere keuzemogelijkheden, zoals bijvoorbeeld een religieuze fanaat, een pedofiel of een die-hard stalinist.
Hoe dan ook ben ik nog lang niet levensmoe, en derhalve genoodzaakt het spel mee te spelen. De keuze valt dan automatisch op de persoon wiens enige ideaal is om veel geld te verdienen; de ruggegraatloze yuppie. |
Citaat:
Dan heb je ook ff pauze om een zakje chips te halen. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle drie de knoppen tegelijk indrukken lijkt me ideaal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be