![]() |
Schotse kilt
1 Bijlage(n)
Dit mooie kledingsstuk dat een rijke traditie kent, blijkt nu immens populair te zijn onder de homo's.
Eerst dacht ik dat het was om vrouwelijker over te komen maar een insider gaf me een andere verklaring. Het zou namelijk makkelijker zijn om gatgarnalen te zoeken bij elkaar... Het zou niet alleen makkelijker gaan maar ook vlugger. Nu vroeg ik me af wat een gatgarnaal was en ben ik beginnen "googlen"... Ik kwam toch wel op dit forum terecht zeker! Een zekere floppy heeft er een foto van gepost. Jammer genoeg is floppy verbannen en kan ik hem niet meer vragen waar hij die gatgarnaal gespot heeft. Het zou er ongeveer zo uitzien: Bijlage 54481 Lijkt me een pijnlijke zaak als je daar drager van bent |
Citaat:
|
dubbelnick gemeld, dag floppy.
tijd voor de grote kuis want het krioelt hier van het ongedierte. edit: de moderatie was me voor. puik werk. |
Gatgarnalen zijn toch gewoon uit de kluiten gewassen aarsmaden?
![]() |
ik had foto's van sexy jongens in kilts verwacht :-(
|
Ik neem aan dat de dubbelnicks wel zullen minderen eens het "groot verlof" is afgelopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
8OOMG8O Ik dacht: 'Wat mag ik mij hier nu weer verwachten?' en ik werd bij het openen perplex geslagen. Gortig. De enige emotie die ik hier wil plaatsen is deze: ':roll:' Of hoe kleine jongens toch nooit groot zullen worden.......:roll: |
Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af waar hij het geduld vandaan haalt om telkens nieuwe e-mailadressen en nicks aan te maken? Hij heeft overduidelijk zeker geen last van drukte op het werk.:| Indien ik wist wie zijn baas was zou ik hem zeggen dat hij de werkdruk bij floppy gerust wat mag opdrijven.:roll: |
Vreemde titel. Bestaat er dan een kiltsoort die niet Schots is?
|
Citaat:
|
...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be