![]() |
Oproep !!!!!
Op zaterdag 10 oktober 2009 spelen de Rode Duivels een WK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije in het Koning Boudewijnstadion in Brussel,
Beste mensen ----->>> ik roep iedereen op om thuis te blijven en de Belgische bond te boycotten zolang zei niet de voetbalcompetitie eerlijk en oprecht laten verlopen, het bewijs was weer eens te meer te zien op Antwerp - Brussels ( zie beelden en comentaar op rafc-tv). u ziet hoe Antwerp voor de zoveelste keer kunstmatig in het verlies wordt gedreven door instrukties van de Bond.En dit gebeurd niet alleen op antwerp,maar nu al is er beslist wie overgaat en wie in tweede mag blijven, ook de verandering in eerste klasse is een kunstmatige ingreep om de betere clubs te beschermen en het geld enkel naar hen te laten vloeien om zo de kleinere clubs klein te houden of eventueel te doen verdwijnen met financiele zorgen, laat het voetbal niet langer verzieken en zeg neen tegen het mafia bestuur in brussel |
Wie kijkt er nu ook voetbal...
;-) |
Citaat:
|
volgens mij is het de voetbalbond zelf die Ratko Svilar in brand heeft gestoken.
die sabotage begint nu toch echt wel ver te gaan wel wreed cool anders, een trainer die in de fik staat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was toch al niet van plan om te kijken.
|
Voetbal, och ja, zo'n idioot gebeuren waar 21 man over het veld hollen achter een bal, 2 man ergens blijven ronddrentelen en nog een zootje lang de graskant staat te gluren.
Rond die rare bedoening zit soms een paar 1000 man uit het dak te gaan en de boel te vernielen. Om het af te werken, je moet nog betalen om er bij te zijn, en je moet een TV hebben om zonder te betalen het te kunnen bekijken. Oftewel DonMilo, ik zal als vriendelijke kerel doen wat je vraagt, en die match op geen manier vrijwillig bekijken of zelfs de resultaten ervan te willen weten. Vorenus, Dronkoers, dat 't Keteltje is niet mijn stijl, maar kunnen we anders eens een pint gaan pakken in de buurt van Vilvoorde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je geen zilverpapier meer?
![]() ![]() |
Citaat:
|
Voetbal is een jeanettensport.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be