![]() |
Meteen de interessantste post op heel dit blokforum! :twisted:
|
Inderdaad, als deze regering ook nog een greintje geloofwaardigheid wil terug winnen dan moeten er binnen dit en de verkiezingen een hoop jobs bijkomen. Nog 48 dagen de tijd dus. Komen die er niet dan is dit nog eens een reden om een proteststem te uiten.
|
Of een reden om voor een echt alternatief te stemmen. :wink:
|
Zonder nuttige voorstellen te doen zal het blok weer profiteren.
Van wie had ik het volgende geleerd: "Profiteurs buiten?" :wink: :lol: |
Niet alleen daarover moeten we nadenken.
Ik heb al een hele tijd zitten piekeren over enkele andere puntjes: In de heisa van het VB proces (of enige andere spraakmakende gebeurtenis) riskeer je altijd van andere, soms zelfs essentiële dingen uit het oog te verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie interesseert zich nu in werk? De liberalen niet, ook al zeggen ze nadrukkelijk dat dat hun prioriteit is. Zij spreken over iets waar ze niet in geïnteresseerd zijn en ze doen waar wij niet in geïnteresseerd zijn! Het Vlaams blok ook niet, te zien aan de uitgebreide antwoorden en scherpzinnige argumentatie. Alweer is iedereen bij het pietje gepakt door een gigantische luchtbel. :evil: |
[size=7]W[/size]
|
[size=7]E[/size]
|
[size=7]R[/size]
|
[size=7]K[/size]
|
![]() |
Tot als men werk heeft, dan zaagt men over het feit dat men geen plaspauze krijgt en dat men ten ondergaat onder de stress van het werk. En dan betoogt men: WIJ HEBBEN TEVEEL WERK!!! DE DRUK IS TE HOOG
|
Als men een kontrakt ondertekend,weet men aan welke voorwaarden men zich moet houden.
Daarna af komen dat het hun niet past,dat is zever. Ze moeten dan maar een anderre baan nemen die ze wel zien zitten |
Nu weet ik nog niet waarom er geen 'brandend aktueel' forum is over werkgelegenheid maar wel over een flutarrest... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou al veel helpen ! Dat is een pure win-win situatie want uitgerekend dit weerhoudt velen van het als zelfstandige te proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be