![]() |
Star Wars vs. Lord of the Rings
Hoi hoi hoi iedereen
Gewoon, naar aanleiding van een discussie die uit de hand dreigt te lopen, welke filmtrilogie vind je de beste ? Star Wars of Lord of the Rings ? En waarop baseer je je? Kben eens nieuwsgierig eerlijk gezegd, alvast bedankt voor eventuele reacties :-) |
Toch Star Wars, alles wat jaren '70 is, is zoiezo stukken beter dan de films van vandaag, in die tijd waren de special effects nog niet zo geavanceerd dus moesten de screenwriters nog meer gebruik maken van hun verbeelding om de mensen te impressioneren.
|
Citaat:
|
Ik vind ook Star Wars beter omdat ik liever propaganda heb voor Amerika dan voor het pseudofascisme van Tolkien;)
|
Citaat:
|
The Matrix.
|
T2: Judgment Day!!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Legally blonde!
|
Citaat:
|
ik ben van geen beide fan
|
Citaat:
Bovendien is Star Wars een dubbele trilogie, waarvan de tweede tussen 1999 en 2005 is gemaakt, dus zeker niet jaren '70. Ik vind beide werelden even schitterend en beperkend tegelijk. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
star wars episode VI V en VI zijn fantastisch, LOTR is zo van we laten wat ruiters te paard door weidse landschappen galopperen en dat zal wel episch genoeg zijn.
|
Citaat:
|
Geen van beide ooit gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zijn al gauw gewoon veel te kleine gsm's. |
Citaat:
Spijtig voor jou dat de leden van de Acadamy Awards er lichtjes anders over dachten. 17 oscars voor de LOTR-trilogie krijg je niet zomaar. De enige goede Star Wars films zijn de eerste twee (dus van 1977 en 1980). De rest is te verwaarlozen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be