![]() |
Poll: "vlaanderen Moet Bij Nederland Aansluiten"
Vraag: moet Vlaanderen een politieke unie aangaan met het (Koninkrijk der) Nederland(en)?
|
Niks moet.
|
niets moet!
een democratische hereniging die stap-voor-stap gebeurt, is veel beter. de bevolking van Nederland en Vlaanderen moet beslissen hoe snel de hereniging gebeurt |
Ik weiger te antwoorden.
In principe ben ik niet tegen, maar ook niet voor. Er kunnen perfect twee Nederlandse staten naast elkaar bestaan, dat komt nog voor: Roemenië-Moldavië en Oostenrijk-Duitsland om maar twee voorbeelden te geven. Maar als dat bepaalde voordelen met zich meebrengt, en dat zal wel, die opwegen tegen ongetwijfeld aanwezige nadelen, dan wil ik dat wel overwegen. Maar MOETEN? Niets moet. |
Kijk, dat zijn nu eens drie mensen die tegelijkertijd hetzelfde zeggen. Maar ik vrees dat dit onbegrijpelijk is voor een extremist.
|
Citaat:
|
Citaat:
daarmee probeert hij bepaalde personen uit hun kot te lokken. slechte poll dus! hem zou beter meer mogelijkheden hebben geboden zoals onmiddelijke aansluiting, stap voor stap aansluiting, geen aansluiting, geen mening, ... |
Citaat:
|
Ook ik weiger principieel te stemmen in deze enquête. Een hereniging kan alleen plaatsvinden als zowel Nederland als Vlaanderen akkoord gaan, maar het moet natuurlijk niet.
|
Maar om de reden die BWarrior stelt, heb ik dus wel degelijk 'ja' gestemd, ofschoon ook ik uitga van een vrijblijvende en democratische keuze die beide landen kunnen maken. Ik heb genoeg vertrouwen in de Nederlanders en Vlamingen dat die voor de Nederlands-Vlaamse hereniging kiezen.
Doordenkertje: Zowel in Nederland als in België zijn er algemene verkiezingen in 2011 ... |
Citaat:
Clouseau heeft een nieuwe single uit, verrassend genoeg is dat er één met een politieke boodschap. De single heet "Leve België" en is een ode aan ons land. Koen en Kris Wauters roepen Vlamingen én Franstaligen op om allemaal samen te werken." http://www.standaard.be/video/videoP...videoId=386897 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard "moet" niets, de vraag is gewoon of dit voor u "moet".
|
Citaat:
|
Citaat:
Haast en spoed is zelden goed, blijft een waarheid als een koe, m.u.v blinde darm..:lol::lol: |
Citaat:
In dit geval moet je het zien als "behoren" in het engels "to have to of ought to" |
Neen. Nederland is voor mij al een even ander land dan Wallonië.
Ik kom er graag maar keer even graag terug naar Vlaanderen. Alleen voor ons nationaal voetbal zou ik me nog kunnen bedenken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be