![]() |
Vrouwen/mannenhaters draadje.
Vind je dat het andere geslacht eens op haar plaats moet worden gezet?
Geen probleem. Deponeer hier vrij en ongebonden je gerieven met het andere geslacht. |
Dit lijkt me meer iets voor koeien & kalveren.
|
Soms denk ik dat vrouwen dichter bij de aap staan dan mannen.
Vrouwen jagen veel eerder primaire noden na. Overleven en zich voortplanten ten koste van alles. Daarvoor zijn de voortdurend opzoek naar het juiste alfa-mannetje(aap). Het mannetje dat zich het meest profileert als haantje de voorste(net zoals bij de apen) mag geslachtsgemeenschap hebben. Helaas hebben de wijfjes dikwijls niet door dat de vermeende alfa-mannetjes tegenwoordig niet meer zijn dan een "perceptie". De ontnuchtering komt dan later met de scheiding tot gevolg. |
Heeft er weer eentje nee gezegd, charlie? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb eens gelezen dat in sommige religies mannen dichter bij het schaap staan. |
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen zijn solo aap. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat me wel opvalt is dat ze altijd hun auto proper willen, de wagen die naarst de hare staat moet dan OOK proper zijn. |
Haten gaat nu wel wa ver eigenlijk :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe noem je dan die hetero's met baseballpet met het hiphopteken, warrig haar, vol puisten, in groepjes van 4 met 1 neger er bij, trui over hun kop, MP3 in hun oren,... Rond zich kijkend alsof ze het al zijn; en als er een wijf passeerd: "dikke tetten 8O *aapgeluiden*" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees braaf voor die jongen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be