![]() |
Citaat:
![]() |
Ik geef hem 10 dagen ... 6 mei dus.
Lnger leeft ie niet. Wie biedt meer? Kunnen we op de een of andere manier iets inzetten? :lol: |
Citaat:
Laat ons hopen Antoon 8) . Wie terroristische activiteiten tegen een democratisch land pleegt moet de gevolgen zelf dragen. |
Citaat:
Persoonlijk geloof ik dat Israel het recht heeft om terroristen en hun leiders uit te schakelen. Maar een weddenschap voorstellen omtrent het doden van een mens (wat voor mens dan ook) is vrij ziekelijk. Het gaat op dit forum gewoon steeds verder. |
Citaat:
't Is dus geen nieuw fenomeen op onze politics.be :wink: |
Hij pakt beter geen auto om zich te verplaatsen !
|
Laat ons wapens leveren aan Hamas! :D
|
De "leiders" komen precies allemaal van de wereld der geneeskunde.
Wat toch al meteen bewijst dat we hier te maken met intellectuelen. Wisten jullie dat hamas met de steun van Israel is opgericht? Oorspronkelijk als tegenhanger tegen het PFLP (communisten). |
Citaat:
|
Citaat:
alleen maar doodseskaders naar de kolonies sturen dan ???? voor zover ik weet heeft hamas nog niet zoveel huizen afgebroken... |
Citaat:
|
Wat ze daar nodig hebben (aan beide kanten) is een afkoelperiode en leiders zonder bloed aan de handen. Laat ons zeggen 20 jaar, de VN blokkeren de doorgang, zetten de kolonisten over de grens en niemand gaat nog over de grens.
Het heeft in Cyprus ook geholpen, al hadden ze nog wat langer moeten wachten, want de ouwe generatie is nog niet dood, en voor vrede is dat een vereiste spijtig genoeg. Dus, de boel afsluiten, Arafat, Sharon, en de rest van de klootzakken die hun jongeren het slagveld opsturen, rustig de tijd geven tot hun finaal attackske, en de jongere generatie de kans geven een echte oplossing te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
De helicopters zijn al aan het warmdraaien om diene voddekop naar zijn 70 maagden te brengen. :twisted: |
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be