![]() |
dodelijke griep
Veronderstel dat de beruchte Mexicaanse griep deze winter 4 of 5 miljard doden maakt. Gaat dat geen andere epidemies meebrengen met al die rottende lijken ? We kunnen ook verwachten dat het aantal ratten enorm gaat toenemen, met al dit overvloedig voedsel ! En dit terwijl onze maatschappijen wellicht behoorlijk ontwricht zullen geraakt zijn, als 1 op 6 inwoners sterft.
|
Citaat:
|
Ja, dat gaat waarschijnlijk extra ziektes meebrengen.
|
Citaat:
De kans dat er zoveel doden vallen benadert nul. Zoveel mensen zullen er niet eens besmet raken deze winter en met het huidige dodental van <1% zal de griep nog serieus haar best moeten doen om 4�*5/6e van de mensheid uit te roeien. |
Citaat:
|
Het dierenrijk en de Aarde zouden terug op hun positieven komen.
Citaat:
|
Citaat:
We zijn met zes miljard. Als 5 op 6 inwoners sterft, sterven er 5 miljard. Ik heb gezegd - 4 of 5 miljard - want ja, zeker weten doe ik het niet , hé...Het is maar een ruwe schatting, zo pessimistisch als mogelijk. Als er dan minder doden zijn, is dat een leuke verassing. Alhoewel, er waren hier toch positieve reactie's : zo deze ramp plaatsvind, komt dit de werkloosheid en de vervuiling van de planeet ten goede ! Wat ons ineens een stapje dichter bij zekere complottheorieën brengt : en als het allemaal opzet was ? Wil de Wereld Regering de overbevolking op drastische wijze terugschroeven ? |
R.i.p.
Citaat:
Het is mischien een goed moment om geld te beleggen in begrafenisondernemingen. |
Citaat:
Kzie al die stadsmensjes al proberen een koe te melken. Als 4/5 de van de boeren dood zijn. |
UTOPISCH: is nog niet straf genoeg. ;-)
|
Citaat:
De fabrieken gaan sowieso dicht de één na de ander tegenwoordig, dus als 4 van de 5 doppers sterft, moeten de 1 van de 5 overlevenden daar evenredig minder voor betalen. Tot slot is er geen woningnood niet meer, met al die lege huizen zijn er geen daklozen meer...Iedereen heeft veel meer plaats , een nieuw tijdperk breekt aan ! Niks als voordelen dus ! En als je bij de slachtoffers behoort, weet je er toch niets meer van, dus dat speelt ook geen rol. |
We kunnen er alleen maar op hopen.
maar de overlevenden zullen de eerste tijd toch bezig zijn met opruimen van lijken, en als dat gedaan is, met het opruimen van alle milieurampen die gebeurd zijn tijdens het grote sterven, en dan met de potentieële milieurampen die op het vuur staan. Al die tanks met chemische rotzooi , die hebben onderhoud nodig, om maar 1 voorbeeld te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Zal stil worden op dit forum ...
|
Citaat:
|
Citaat:
En die paar onveilige-sovjet ontwerpen- tja, hoeveel last hebben we gehad van Tjernobil? En die last even vergelijken met het begraven van 5 miljard mensen. En voor de rest, petrochemische bedrijven, waarvan reacties uit de hand lopen, die gaan leuke resultaten opleveren voor de omgeving. Waterzuiveringsinstalaties die gewoon kapotgaan in het verzamelde vuil. Watervoorzieningen die de job niet meer doen, en onrein water beginnen te verspreiden. Maar ik stel voor dat U goed doordachte rampenboeken over dit soort van scenario's leest. Er zitten technologisch/literaire parels tussen |
Citaat:
Trouwens, waarom zou �*lles uit de hand moeten lopen ? Er zijn toch nog overlevenden ? Het leger kan best heel wat meehelpen in zulke situatie's. De rest van de bevolking zal zich hergroeperen , om gezamelijk het hoofd te bieden aan de problemen. Mischien zelfs dat de overschietende Vlamingen, Walen en allochtonen ophouden met ruzie maken , de tijd dat ze uit de nesten gewerkt zijn ! |
Citaat:
Citaat:
Neem het van mij aan, als ik een overlevende ben, dat ik heel goedkoop aan meer werkgerief zal geraken, en daarmee wapens kan maken die niet afhankelijk zijn van materiaal wat een volledige industrie nodig heeft. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be