![]() |
Decroo beledigt Vlaams Nationalisten : zwarte botten
De Croo vs. N-VA
![]() Intussen poneerde Kamerlid en notoir belgicist Herman De Croo (Open Vld) in Het Laatste Nieuws, naar aanleiding van de nieuwe single, dat het nationalisme bij de jonge generatie dood en begraven is. "Geert Bourgeois en co mogen het gerust weten: hun zware bottines zijn nostalgie", stelde De Croo. :lol: Heeft hij nu geen punt ? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...troverse.dhtml MOOIE HIT VAN clauseau :-D |
Bewijst alleen wat voor een domme man die de croo eigenlijk is.
|
De Croo moet eens stoppen met zo te kankeren.
|
Citaat:
|
Hij is een visionair.
|
Inderdaad een goeie
|
Citaat:
|
Citaat:
Decroo wou nog eens heel duidelijk stellen dat de V in Ø-VLD staat voor VolksVerraders. Niet dat ik mij kan voorstellen dat mensen met enig politiek inzicht zich van de Ø-VLD nog iets zouden aantrekken. |
Ik ga eens moeten opzoeken wie al die oud-VU'-ers waren die overgestapt zijn naar de (k)open VLD, en hen in een mailke vragen of zij zich lekker voelen bij die smerige onder de gordel streken van dat fossiel uit Brakel.
|
Decroo = een troll
Ik irriteer me dood aan die gast |
wie is dat pleemobil ventje achter herrman?
|
Citaat:
zo zie je maar dat ook politiekers best rond hun 60'ste met pensioen gaan.......... zoniet beginnen ze onzin uit te kramen en wie weet welke andere stomme stoten ze allemaal niet uithalen met ons belastingsgeld... ouwe krokodillen �* la Croo-mans en Martekens of Eyskens II..... weg ermee !:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be