![]() |
Ocmw
Ik ben erover aan het nadenken om mijn Nederlands avontuur op te geven en terug te keren naar Belgie, kan ik bij eender welk OCMW aankloppen? Of moet ik naar de gemeente waar ik geboren ben, gewoond heb in het verleden en/of een grote stad?
|
Hij komt terug :cheer: :cheer:
Gewoon naar het OCMW stappen van waar je gaat verblijven. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik voel mij meer verbonden met een proleet dan met het kleinburgerlijk teevee dat nooit honger heeft gekend op die ene keer toen de winkels 1 dag gesloten waren na, en dat vanuit de zetel commentaar ligt te geven op mensen die volgens hen lui zijn en vrijwillig niet werken. |
Citaat:
|
Enfin de opties zijn: Poppel (Ravels) of Meer/Meerle (Hoogstraten) dus.
|
Citaat:
maar dat is niet hip zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zo banaal. doe eens wat meer je best. je wil toch scherp en gevat overkomen hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Succes weer in Belgie! |
Beviel het niet in de keistad ?
|
Citaat:
wat iedereen ziet is hoe hard jij probeert jezelf in de kijker te zetten op dit forum. tot hiertoe heb je maar weinig lof geoogst. de meesten vinden je gewoon irritant. dat komt omdat louter arrogantie en intellectueel snobisme niet genoeg is om een interessante forummer te zijn. harder proberen. of heb je 't gewoon niet? dat kan ook. |
Citaat:
Zielig. |
Citaat:
flanelcondoom heeft mijn erkenning zeker niet nodig. hij zal zelfs beweren dat hij helemaal geen zelfbevestiging zoekt. ;-) wel sympathiek dat je zo in de bres springt voor hem. zal ie waarderen. misschien mag je nu z'n sidekick zijn ofzo. hij maakt een grapje en jij lacht, bijvoorbeeld. |
Citaat:
We hebben nog een paar dagen bedenktijd :) |
Men zoeke werk in de stad waar men wilt wonen.
Men vindt werk en tekent contract. Men zoekt huisje. Men huurt huisje, met als bewijs voor inkomsten dit contract. Men verhuist. Men werkt. En hopla ! OCMW mannetjes, die snappen het toch niet helemaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be