![]() |
Geen Franse luxewagens meer
De Franse automarkt ligt haast plat
door de economische sabbat. Men stopt nu urgent met 't luxesegment. Kiest Sarko's Carla straks voor Fiat ? ![]() |
'k was toch al niet van plan om schulden aan te gaan om een luxewagen te kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je van 1 product niet genoeg verkoopt is het economisch logisch om er niet langer te produceren.
En voor het bedrijf zelf hoeft dit niks te betekenen, de broertjes Aldi zijn ook stinkend rijk met hun geniale formule. |
Citaat:
Er zijn een paar steile hellingen, ja. Zolang het gaat 'alles geven' en dat laatste onmogelijke stukje te voet naast de fiets afleggen is mijn devies. Op de terugweg gaat het dan natuurlijk lekker hard. Overigens zijn er wèl fietspaden, maar die worden nogal vaak als tweede parkeerstrook beschouwd. Ook daar heb ik al een antwoord op gevonden: een scherp metalen voorwerp maakt fantastische krassen! |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou de politie zich daarmee bezig moeten houden, maar die zit liever in de Quick of de PizzaHut haar frustraties weg te vreten. |
Citaat:
En die plak je dan netjes op hun voorruit, recht in het zicht. |
Citaat:
"Wat ik zèlf doe brengt meer plezier!" ;-) |
Het zal met evenveel plezier zijn dat ze vroeg of laat uw smoelwerk eens bekrassen als ze u dat zien doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft soms zo zijn voordelen zo'n smoel :-D |
Citaat:
Zeker weten :lol: |
En "makakkensmoel"(sic) kan in dit land met alles wegraken, vooral in Brussel en Wallonië, maar wat wil je ook met zo'n mentaliteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf voorstander van stickers op de voorruit. Het mogen er zelfs zijn die je moeilijk kan verwijderen (met haardroger en ijskrabber bv). Ik stel me toch steeds de vraag : waarom zijn het meestal BMW's en AUDI's ? Is dat nu echt het merk van de asociale bruut ? Ik ben geneigd het te geloven. Bij mij ritsen ze dus nooit meer in. Al de rest wel. |
Citaat:
Een schitterend idee,als ik mij een paar dagen niet scheer kan ik mij,door mijn wat donkerder trekken,uitgeven voor een Taliban! :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be