![]() |
Nieuwe advizeur voor de Prince de Laeken
Eerst zelf lezen hé:
link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090903_056 Allez zeg, de nieuwe advizeur (raadgever, voor wie geen Vlaams zou verstaan) wordt ene Graaf John Cornet d’Elzius. Zou die man met de eksotische naam en titel ook een taaie zijn? Zal hij den Prince klaarstomen om de leiding van het leger en van het (on)land op zich te nemen? Zou ik nu niet beter de flamingante handdoek in de driekleuring boksring smijten? Want zeg nu zelve, die man lijkt me veel te geschikt en zal die bande daar waarlijk op de hoogte houden van wat reilt en zeilt bij de gemiddelde dienaar/belastingbetaler/sponsor van de PS. post skrotum: op welk budget zou die raadgever zijn pree verrekend worden? Of is dit ook een verdoken meerkost voor dat zogezegde goedkope boëltje daar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In ieder geval is Philippe een baard aan het kweken om Leopold II te gaan evenaren.
Is een baard geen camouflage voor gemiste mannelijkheid??? |
nen ezel blijft nen ezel........ ook al voedert ge hem haver en gaat ge ermee naar de paardenkoers !;-)
|
Vanaf de restauratie hebben diverse monarchieën in Europa reeds debiele of nog erger monarchen gekend. Het grootste onrecht is
1° Dat men die mensen verplicht om staatshoofd te worden 2° Dat men onverkozen personen tot staatshoofd uitroept Het is een leuk uitvloeisel van de democratie in diverse landen, dat er daar nog steeds een monarch staatshoofd is (wereldvreemd, onbekwaam, debiel of krankzinnig het kon en kan allemaal) |
Citaat:
|
:roll:Wat een kinderachtige reacties.
|
Citaat:
Sprookjes met koningen en prinsen zijn toch voor kinderen, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ai, ik heb blijkbaar in hun kerk gevloekt door te wijzen op ..... Blijkbaar heeft Kizzy hier in jullie kerk gevloekt he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen ze achter de Albert nie da koningshuis nen keer afschaffen ??
De Walen beginnen dat koningshuis ookal een beetje beu te worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be