![]() |
Heeft je partner al anaal contact gehad met jou?
Een gelijkaardige draad maakte me toch wat nieuwsgierig naar de bedgeheimen van iedereen hier aanwezig ;-)
Vandaar dus deze pol aan de mannelijke hetero forumleden: heeft je partner al ooit anaal contact met jou gehad? |
De vraagstelling kon beter :-s
|
Ik denk dat zelfs hièr de drempel erg hoog zal liggen. Al is het maar stemmen in een poll.:-)
|
Nochtans anoniem :)
|
de vraagstelling is inderdaad louche. Tis net alsof de mannen zelf gepakt worden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh
|
de optie 'ik ben niet hetero' loopt op kop :cheer:
|
Citaat:
De vraag is dus of je als hetero man al eens zelf "gepakt" bent geweest door je partner. |
Citaat:
|
Weer een anonieme poll...pfff.
|
Citaat:
|
De optie 'ik heb geen partner' ontbreekt. ;-)
|
Citaat:
Tenzij je natuurlijk nog nooit een partner hebt gehad ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het gemiddelde forumlid voelt zich gediscrimineerd als ze geen bolletje mogen aanvinken in een poll 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat er wel experts op dit forum zitten die weten waarmee je dat allemaal kan doen |
Citaat:
Maar de sex-shops staan vol met voorwerpen die perfect bruikbaar zijn om voorbij dat kringspiertje te geraken. Van anal beads, tot buttplugs, al dan niet met pluimen of paardestaart. Van piepkleine AAA batterij gevoede tot 8 D cell bevoorrade vibrators al dan niet met roterende,vibrerende en huppelende extra stimulansstukken, in vormen die gaan van een simpele gladde ergonomische vorm tot hele ledematen , inclusief voeten en benen. Zelfs voorbij de grenzen der realiteit, tentakels en/of complete aliens. En als je dan je gading nog niet vind, er zijn nog altijd kunstenaars en technici die je meest waanzinnige wens in vervulling kunnen laten gaan. U mag me altijd een PM sturen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be