Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaamse oorlogsvoeing van mijn kl... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128032)

Garry 4 september 2009 09:18

Vlaamse oorlogsvoeing van mijn kl...

Bart den Wever heeft het warm water uit gevonden. We moeten gewoon wachten tot de Franstalige zelf vragende partij zijn met betrekking tot de staatshervorming, sprak hij. Van een strategus gesproken. Die gaat de vijand voordien vertellen hoe en waar dat hij zoekt aan te vallen.

Natuurlijk directe reactie van de andere kant van ’t front.

En dat noemt zich de intelligentste mens van België. Hoe lomp moeten al die andere dan wel niet zijn?

backfire 4 september 2009 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4314801)
Bart den Wever heeft het warm water uit gevonden. We moeten gewoon wachten tot de Franstalige zelf vragende partij zijn met betrekking tot de staatshervorming, sprak hij. Van een strategus gesproken. Die gaat de vijand voordien vertellen hoe en waar dat hij zoekt aan te vallen.

En dat noemt zich de intelligentste mens van België. Hoe lomp moeten al die andere dan wel niet zijn?

'vijand'? 'aanvallen'? 'Front'?
Kom uit die loopgraven. De Waal is geen vijand, hij moet niet aanvallen en hij woont niet aan de andere kant van het front.

Garry 4 september 2009 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4314922)
Kom uit die loopgraven. De Waal is geen vijand, hij moet niet aanvallen en hij woont niet aan de andere kant van het front.

Gij bent ook een hele wakkere he.

backfire 4 september 2009 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4315098)
Gij bent ook een hele wakkere he.

Alleszins goed uitgeslapen. Het is dankzij dit soort polemiek dat elke Vlaamse poging tot zelfstandigheid meteen een stempel van extremisme heeft gekregen.

De schoofzak 4 september 2009 15:35

Citaat:

Lees de draden eens over de Maddens.

Dan zoudt ge u zo niet vergaloperen.

Bovendien noemt het Weverke zichzelve niet de slimste mens ter wereld; het was lachgezicht Van Looy die hem de tweede slimste mens ter wereld noemde;
..... en .... en ...... dat heeft het Weverke en de NVA geen windeieren gelegd.

Tot spijt van wie het benijdt.

Garry 4 september 2009 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4315574)
Lees de draden eens over de Maddens.

Dan zoudt ge u zo niet vergaloperen.

Bovendien noemt het Weverke zichzelve niet de slimste mens ter wereld; het was lachgezicht Van Looy die hem de tweede slimste mens ter wereld noemde;
..... en .... en ...... dat heeft het Weverke en de NVA geen windeieren gelegd.

Tot spijt van wie het benijdt.

Ik spreek niet van de slimste mens van de wereld, ik spreek van de intelligentste van België. Ja, als hij zou de tweede slimste zijn van de wereld kan het al moeilijk anders dan dat hij de intelligentste van, België is he? Allee, zou moeten zijn,:rofl::rofl::rofl::rofl:en dan nog zo dom zijn.

JuBiLaTe 4 september 2009 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4314922)

Heel goed gezegd!! Ik hoop dat garry zal inzien welke idiote topicopening hij hier heeft geponneerd.

BWarrior 4 september 2009 19:04

Citaat:

De kans dat "de Franstaligen" om een door de "Vlamingen" gewilde staatshervorming vragen, is even groot dan dat de "Vlamingen" een uitbreiding van Brussel vragen ;-)

De schoofzak 4 september 2009 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 4316072)
De kans dat "de Franstaligen" om een door de "Vlamingen" gewilde staatshervorming vragen, is even groot dan dat de "Vlamingen" een uitbreiding van Brussel vragen ;-)

da's waar natuurlijk;
zodra de frankofwieten doorhebben dat ze geen senten meer krijgen, dan gaan ze geen staatshervorming toestaan, dan gaan ze binnen de minuut en eenzijdig hun onafhankelijkheid uitroepen.

Garry 4 september 2009 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe (Bericht 4316069)
Heel goed gezegd!! Ik hoop dat garry zal inzien welke idiote topicopening hij hier heeft geponneerd.

Ik zie hier alleen idiote reacties, allee, toch van sommige waaronder voornamelijk die van U.

BWarrior 4 september 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4316286)
da's waar natuurlijk;
zodra de frankofwieten doorhebben dat ze geen senten meer krijgen, dan gaan ze geen staatshervorming toestaan, dan gaan ze binnen de minuut en eenzijdig hun onafhankelijkheid uitroepen.

Uw doel is dus om 3 miljoen van 7 miljoen af te scheuren (en De Transfer-Deemstering dan als onafhankelijkheidsdag uit te roepen?):roll:

Garry 4 september 2009 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4316286)
da's waar natuurlijk;

voila, zo zie ik het ook. Waar ik naartoe wil is, dat moet het Wevertje toch ook snappen. Waarom dan dergelijke domme uitspraken. Wat moeten we daar dan weer achter zoeken;-)
Alleen zitten er hier schijnbaar enkele die dit nog niet door hebben en die dat wat ik schreef letterlijk interpreteerden.

Is dit van het Wevertje niet eerder een uitspraak die als zoethoudertje onrechtstreeks gericht is naar het NVA kiesvee dan wel een echte strategie. Met andere woorden, NVA kiezertjes, jullie zijn eraan voor de moeite, jullie verkozenen hebben jullie mooi gerooid.

BWarrior 4 september 2009 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4316316)
voila, zo zie ik het ook. Waar ik naartoe wil is, dat moet het Wevertje toch ook snappen. Waarom dan dergelijke domme uitspraken. Wat moeten we daar dan weer achter zoeken;-)
Alleen zitten er hier schijnbaar enkele die dit nog niet door hebben en die dat wat ik schreef letterlijk interpreteerden.

Is dit van het Wevertje niet eerder een uitspraak die als zoethoudertje onrechtstreeks gericht is naar het NVA kiesvee dan wel een echte strategie. Met andere woorden, NVA kiezertjes, jullie zijn eraan voor de moeite, jullie verkozenen hebben jullie mooi gerooid.

Wat een loser-nationalisme is dat ??8O

Er is niets zo frustrerend dan een onooglijk klein land nog kleiner te zien worden. Petit pays, petits esprits :roll:

Garry 4 september 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 4316320)
Wat een loser-nationalisme is dat ??8O

Er is niets zo frustrerend dan een onooglijk klein land nog kleiner te zien worden. Petit pays, petits esprits :roll:

Jonge, veel beter te zwemmen in een klein badje dan te verzuipen in de zee.

BWarrior 4 september 2009 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4316332)
Jonge, veel beter te zwemmen in een klein badje dan te verzuipen in de zee.

Ik meende dat we al een klein bad hadden. Nog te groot voor sommigen dus...

Garry 4 september 2009 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 4316359)
Ik meende dat we al een klein bad hadden. Nog te groot voor sommigen dus...

We hebben geen klein bad, we hebben helemaal GEEN bad. we hebben een wangedrocht van twee badjes van ongelijke afmeting dat met duimspijkers aan elkaar hangt en dat van geen kanten water houd. En daarin liggen we te spartelen gelijk twee vissen op het droge. Maak dat gedrocht los van elkaar en sluit beide zijden van de badjes.

België is het best te vergelijken met een Siamese tweeling en de ene helft wil naar de cinema en de andere wil thuis blijven om te tuinier terwijl deze helft de cinema van die ene moet betalen. Ze denken dat ze niet zonder elkaar kunnen maar zolang ze samen hangen hebben geen van beiden een leven. Nu kan die tweeling ook gaan zeggen, "we zijn al zo klein, en nu willen ze ons nog gaan scheiden".

Uitstel brengt geen oplossing, kordate maatregelen wel, gewoon het mes er in, en de kans bestaat dat een van de twee het niet zal overleven maar er bestaan gewoonweg geen alternatieven. Samen volwassen komen ze nooit. De medische ingreep is onvermijdelijk en hoe jonger hoe beter, hoe meer kans op succes.

Pelgrim 4 september 2009 22:51

De Wever en Maddens hebben alleszins wel een punt en weten dat ook te beargumenteren. In tegenstelling tot schreeuwal en forum-barricadebestormerke Garry hier.

Garry 4 september 2009 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4316443)
De Wever en Maddens hebben alleszins wel een punt en weten dat ook te beargumenteren. In tegenstelling tot schreeuwal en forum-barricadebestormerke Garry hier.

Niet lulle, uitleggen. Leg dat armzalige één punt hier dan maar eens uit.

Pelgrim 4 september 2009 23:27

zou jij niet eens beter beginnen met zinnige tegenargumenten te geven in plaats van platvloerse beledigingen aan De Wever?

Garry 4 september 2009 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4316507)
zou jij niet eens beter beginnen met zinnige tegenargumenten te geven in plaats van platvloerse beledigingen aan De Wever?

Ik heb argumenten gebracht, het is aan u om tegenargumenten te brengen. U komt beweren dat ze wel een punt hebben, wel laat horen, welk punt hebben ze dan?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be