![]() |
Ik heb besloten om voortaan al de verkiezings reklame zowel in de bus als op naam niet te openen en volledig terug te sturen naar afzender behalve voor het vlaams blok.
|
Ik denk dat al uw mede-Blokkers dat wel doen.
|
Citaat:
|
Ik ben ertegen... het principe van een democratie is nog altijd dat je alle voorstellen leest en daar dan de beste uitkiest, ook al heb je om wat voor reden dan ook reeds een keuze gemaakt. Ieder's ideeën verdienen aandacht !
(Anders weet je niet mee te praten in een discussie zie je ? Het is nogal moeilijk om kritiek of opmerkingen te hebben op iets dat je niet weet...) |
Citaat:
Mij interesseert hun voorstellen NIET want het zijn toch valse beloften en leugens. Ik kom gewoon op voor de vriije meningsuiting. |
Ik smijt gewoon de pcliteratuur op straat, zijn ze strafbaar voor sluikstorten. :twisted:
|
Een politieke partij zomaar muilkorven door het gerecht is zowiezo een inbreuk op de openbare / vrije meningsuiting van het volk ! België heeft de naam demokratisch ingesteld te zijn en als die 'demokratie' de juiste richting voor de toekomst dreigt te bepalen, wordt deze door het gerecht gemuilkorfd ! De NOOD is het teken ! Ik vind het nogal laf als men zich op geen andere manier meer weet te verdedigen, maar eenieder trekt zijn eigen konklusies ! 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ik ben egen" ??? :? 8O
|
En onze kattenbak dan???? Hoe meer reclame , hoe meer "bodem" onder het zand :D :D :D
|
Ik ben totaal ongevoelig voor verkiezingsreclame. Die gaat bij mij onmiddellijk en ongeopend bij het papier-en kartonafval.
Zoals een goeie vriend-fotograaf me zei is de beste reclame, goed werk afleveren. |
Citaat:
|
Mij mogen ze zoveel partijpolitieke reclame sturen als ze maar willen, geen probleem mee.
Het is altijd weer lachen als ik die domme koppen en loze beloftes van Verhofstadt en aanverwante dwazen lees en bekijk. Laat maar komen, al die dwazigheden van de linksen en de belgicisten! Eerst lachen, dan vuilbakwaarts. :lol: :lol: :lol: |
Ik ben 'egen' :)
mvg, hePiano :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek een dikke streep door uw adres. Schrijf erbij "geaddresseerde onbekend" of waarom niet "ongewenste post" En al dan niet "terug aan afzender". Kieper dat gewoon de postbus in. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be