Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vrije keuze om al dan niet een hoofddoek te dragen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128068)

kizzy 4 september 2009 17:56

Vrije keuze om al dan niet een hoofddoek te dragen?

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...904hoofddoeken

Tot zover de zogenaamde keuzevrijheid van de moslimmeisjes om al dan niet een hoofddoek te dragen; van zodra ze hem afdoen worden ze uitgejouwd.

En dan hier komen beweren dat wij hen niet mogen verbieden een hoofddoek te dragen want dat dat hun vrije keuze zou zijn. 8O

Garry 4 september 2009 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kizzy (Bericht 4315933)
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...904hoofddoeken

Tot zover de zogenaamde keuzevrijheid van de moslimmeisjes om al dan niet een hoofddoek te dragen; van zodra ze hem afdoen worden ze uitgejouwd.

En dan hier komen beweren dat wij hen niet mogen verbieden een hoofddoek te dragen want dat dat hun vrije keuze zou zijn. 8O

Als wij zouden met een cowboy hoed naar school gaan zouden we die toch ook binnen moeten afzetten he? Niets ongewoons dus. Af die vod, punt uit.

Scherven A. Mok 4 september 2009 19:35

Hahahahahaha, de wereld is aan het vergaan en de achterlijken rellen om een hoofdoek.

manta 4 september 2009 19:41

Tja , degenen die hun doekje afdoen krijgen een hoop beledigingen , bereigingen en dergelijke naar hun hoofd . Wat zei die direktrice nu ook alweer ??? Dat er veel intimidatie was door de doekenliefhebbers ???

Mss gaan er hier en daar ogen open en ziet men eindelijk in dat moslims hun willetje persé willen doordrijven .
En P.J. is de grappigste , hij zal het eens aanpakken en ze elders toestemming geven om te demonstreren ... :?

Mahalingam 4 september 2009 19:47

omaplop 4 september 2009 19:49

Inderdaad, ze bevestigen wat eerder werd gezegd: de meisjes worden wel degelijk onder druk gezet om die hoofddoek te dragen!!

het is meteen een bewijs van de domheid van die mensen die terwijl ze enerzijds beweren dat het uit vrije wil gebeurt, ze anderzijds open en bloot de meisjes bedreigen!!!

Hoe dom kan je zijn!!!

Infowarrior 4 september 2009 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4316130)
Hahahahahaha, de wereld is aan het vergaan en de achterlijken rellen om een hoofdoek.

Inderdaad, we zitten in één van de grootste, werelwijde crisissen ooit en wat doen onze nieuwe buren?...rellen om hun doekske te mogen ophouden!:roll:

Mambo 4 september 2009 20:54

Hoofddoek uit.
Geen religieuze symbolen in de openbare gebouwen.

BWarrior 4 september 2009 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4316161)

hehehe :-P

Infowarrior 4 september 2009 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4316161)

:lol:

Alle gekheid op een stokje, er zijn inderdaad moslims die (tegen beter weten in) naar katholieke scholen gaan en daar dan van hun neus maken dat het "toch ongehoord is dat ze hun hoofddoek moeten afdoen!"

Ga dan niet naar de nonnekes hé mannen (allez, vrouwen)!!!!

Garry 4 september 2009 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 4316328)
hehehe :-P

Niet akkoord? Daar is 't gat van de timmerman, zei mijn vader zaliger vroeger. En gelijk had hij. Kom je hier, dan aanvaard ge hier de gang van zaken en anders, opkrassen!!!

BWarrior 4 september 2009 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4316358)
Niet akkoord? Daar is 't gat van de timmerman, zei mijn vader zaliger vroeger. En gelijk had hij. Kom je hier, dan aanvaard ge hier de gang van zaken en anders, opkrassen!!!

Ik vond het gewoon een grappige cartoon :roll:

Garry 4 september 2009 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 4316362)
Ik vond het gewoon een grappige cartoon :roll:

Ik vind alleen de realiteit veel minder grappig. Het wordt hoog tijd dat men paal en perk stelt aan een aantal zaken. Dat komt hier en dat komt hier bovendien van zijn klote maken en eisen stellen en voor dat dat hier kwam had dat geen nagel om aan zijn gat te krabben. Van culot gesproken.

manta 4 september 2009 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4316278)
Hoofddoek uit.

En de openbare weg dan ??? :-(

abou Anis 4 september 2009 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4316378)
Ik vind alleen de realiteit veel minder grappig. Het wordt hoog tijd dat men paal en perk stelt aan een aantal zaken. Dat komt hier en dat komt hier bovendien van zijn klote maken en eisen stellen en voor dat dat hier kwam had dat geen nagel om aan zijn gat te krabben. Van culot gesproken.

aansteller

Garry 4 september 2009 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4316431)
aansteller

Is dat alles? Armzalig hoor.

Garry 4 september 2009 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 4316422)
En de openbare weg dan ??? :-(

Als ze hoofddoekjes willen dragen op school, dat ze dan doen zoals de joden en zelf scholen oprichten maar er dan ook zelf voor betalen he. Erkenning van diploma is dan nog een andere zaak. ze zullen dan wel het verplichte lessenpakket moeten geven en zo meer.

Op straat loopt ge zoals je wil, dat is bij de joden met hun hoeden en pijpenkrullen ook maar ook een naturist moet dan mogen lopen zoals hij wil he.

BWarrior 5 september 2009 01:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4316378)

Zoals de Germaanse invallers in de 4de en 5de eeuw?:-P

Cisalpina 5 september 2009 07:20

Ik heb de indruk dat de Vlaamse regering die scholen nogal aan hun lot overlaat. Het ware een duidelijker signaal geweest in de regering zelf een duidelijke richtlijn uitvaardigde en de hoofddoekjes meteen verbood.

Scherven A. Mok 5 september 2009 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4316278)
Hoofddoek uit.

Pffft, nog geen tien jaar terug hingen overal kruisen aan de muren, nog geen twee jaar terug heb ik er nog ergens eentje de vuilbak in gekeild.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be