![]() |
Vrouw verkracht dochter minares met een vibrator:
Gezien de aard van dit misdrijf valt dit volgens mij onder incest!
http://www.nu.nl/algemeen/2075488/vr...-vibrator.html |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat beide dames hiervoor zwaar gestraft worden en dat het kind definitief uit het ouderlijk gezag wordt gezet. |
Citaat:
pedofilie zeker, machtsmisbruik ook, maar geen incest. maar welk een zieke mensen lopen er rond zeg. De wereld is ROT!!!! (zoals een ander forumlid het zou zeggen) |
Ik zou eerder beeldmateriaal willen.
|
Citaat:
|
Hoe kan ik nu oordelen dat het pedofilie is. Pedofilie is sexueel kontakt met mensen die te jong zijn om secundaire sexuele kenmerken te hebben.
Ergo, een foto van de jongedame op haar 14 is al een goede start. |
Citaat:
Maar deze zaak valt onder het Belgisch recht. |
Is het soms gedaan met dit nieuwe product? (met video):
PHILIPS HF 8400 DUAL SENSUAL MASSAGERS ![]() 2 stimulators: 1 voor hem en 1 voor haar , 4 stimulatiestanden , spatwaterdicht: geschikt voor glijmiddel , zachte, sensuele materialen , eenvoudig te reinigen , met discrete oplaadcassette |
Citaat:
Daar nog buiten gelaten dat ze onder druk gezet werd door de lesbische vriendin van haar eigen moeder, en met hulp van die moeder ! Machtsmisbruik én verkrachting dus . Vijf jaar bak lijkt mij wenig voor deze walgelijke vrouwen. Vooral de moeder zou harder gestraft moeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan zagen die Hollanders over "die Belgen met hun pedo-affaires"........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hoe komt U bij die 5 jaar? |
Citaat:
Een anorexis jongedametje kan perfect niks secundaire geslachtkenmerken vertonen, en ouder zijn dan die 14 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk pakken de mede-gevangenen deze ontaarde moeder hard aan in het gevangenis. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be