![]() |
de allermooiste
vrede,
wiskunde is schoonheid. iedereen die zich er ooit in verdiept heeft, snapt dat een wiskundige de schoonheid nog meer dient dan de waarheid. wat is de mooiste stelling van allemaal? vrede, redwasp |
vrede,
alvast een bloemlezing:
vrede, redwasp |
Citaat:
|
Eerste ingeving:
e^πi + 1 = 0 Banach-Tarskiparadox |
Citaat:
|
fractalen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Ik heb ooit eens een 9/10 gehaald op wiskunde!
|
wiskunde is de ontmenselijking, de robotisering van de geest.
daar is niks moois aan. |
Niet echt een stelling, maar ik kreeg altijd een warm, aangenaam gevoel van het feit dat bepaalde functiereeksen naar een functie convergeerden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je de balalaika spelen? |
Citaat:
|
Nee, maar jij bent een depressieve papzak.
|
Tja, als ge niet kunt snokken op cijfers en stellingen... Ge zoudt van minder depressief worden, nietwaar?
|
flanel is een rus.
een slaaf (ja, zo heet dat volk). denk niet dat we jullie er niet uithalen op het zicht. platte schedels en kleine varkensogen. die typische lege blik. welkom in flanelcondoomland. dit is zijn volk. dit is zijn thuis. ![]() |
Die vent rechtsonder lijkt me wel cool :-D
|
Die heb je al gepost, Mitgard. Zoals ik reeds zei: ik behoor tot een ander subras. Dat zijn Moscovieten.
|
Citaat:
dit staat er boven de foto, rus. This post is some kind of the second part of Russian Police faces shot across Russian cities. If you haven’t seen the previous post on the subject you can view it here under “Russian Police”. All the photos are real, shot by people on the streets, submitted by different visitors. Some photos are by Rullon Oboev. Most of the photos are from Moscow city. People complain in Moscow that the police in the city consist mostly of the people who came from other more poor parts of Russia, thus these are not faces of Moscow but faces of Russia. doe eens iets russisch, rus. wij vinden jou nogal exotisch. mogen we je poken met een stok? |
Ik kan dingen doen die jij niet kunt, want jij bent dik en ik niet.
Hoe zit het trouwens al met de potentie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be