![]() |
Kruisverhoor met Nick GRIFFIN (BNP)
![]() Dit jaar opent de NSV! Antwerpen haar academiejaar met een uniek kruisverhoor. Deze keer leggen we de 'omstreden' voorzitter van de British National Party (BNP) op de rooster. We rekenen op de Antwerpse studenten, die altijd talrijk aanwezig zijn op onze debatten, om Nick Griffin het vuur aan de schenen te leggen met kritische vragen. De avond zal in goede banen geleid worden door een moderator volgens het principe 'uw vragen, zijn antwoorden'. U bent van harte welkom op wo. 7 oktober om 20u in aula R002 (Rodestraat 14, Antwerpen) Tot dan! |
Klinkt interessant. Ik kom wel.
|
Ik ben redelijk zeker dat de UA daar een stokje voor gaat steken.
Of in ieder geval nog ferm lastig gaat doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of het NSV haar aula heeft geregeld en, indien zo, hoe hen dat is gelukt. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je dit verhaal wat langer maken? Dit interesseert mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een universiteit is geen congrescentrum.
|
Citaat:
Dat wordt lachen als Nick zijn standpunten over Noord-Ierland uit de doeken doet aan de NSV,ertjes.....:lol::lol::lol: |
alweer een interessant, labiel persoon uitgenodigt door de rechts-radicale, kritische en ludieke studenten van het NSV. ik had wel die " "omstreden" " tesamen met die aanhalingstekens weggelaten. die man is helemaal niet omstreden, hij is alleen raciaal bewust ingestelt en heeft een gezond gevoel voor humor. alleen snappen de negers zijn grappen blijkbaar niet zo goed. CHEERS en WP kameraden!
|
..en nu zonder sarcasme:
Dat het NSV dergelijke zotten uitnodigt tussen pot en pint zegt meer over hoe laag men intellectueel kan vallen dan over waar dit "kruisverhoor" op kan slagen. Zelf als men de herseninhoud van verschillende "kritische jongeren" collectief verzamelt en men er iets uit tracht te persen komt dit er uit: ![]() .. het serieus nemen van een boer die 1 van de gortigste, racistische partijen uit gans West-Europa vertegenwoordigt. Voor wie interesse heeft in een korte docu over het BNP: http://www.youtube.com/watch?v=77p1ZCKT5KQ |
Citaat:
|
het sympathiek tesamen zijn als broeders tussen pot en pint, alleen "houzee" tesamen tegen het linkse, pro-multi raciale krapuul...........
...hebben ze tenminste een beetje kunnen verduisteren door "kruisverhoor" bij dat vet en groot lettertype te zwieren. de "kritische student" is hopelijk een tikkeltje kritischer dan degenen van deze organisatie die het constant over zichzelf beweren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be