![]() |
Zeeuws-terug-bij-Vlaanderen !
Als ik dat goed gelezen heb in de Knack zou de (onafwendbare, volgens Balkeeneindje) verdragssschending door Nederland ertoe kunnen leiden dat we Zeeuws-Vlaanderen terugkrijgen ?!
Daar moeten we toch eens bij stilstaan. Zijn we dan niet beter af als de Nederlanders niet beginnen te baggeren ? Gewoon deadline afwachten en daarna hebben we de hele problematiek in eigen handen... (En dan nog de fransen zo gek krijgen dat ze Frans-Vlaanderen inruilen voor Wallonië...) |
Balkenende
Citaat:
"Gazettenpraat" zegde ons moeder. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie gaan wel erg snel voorbij aan het feit dat veel Zeeuwen op eenof ander manier met ons Vlaanderen verbonden zijn, door er te gaan werken, school (en uniev) te lopen, te winkelen, te rijden (E34) en zelfs te gaan wonen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet bereid om er de Belgische schoonmoeder bij te nemen. Een vereniging van Vlaanderen met Zeeuws-Vlaanderen kan pas mogelijk zijn nadat die verschrikkelijke schoonmoeder is komen te overlijden. |
Citaat:
Trouwens Zeeuwsvlaanderen is een stukje Vlaanderen dat Nederland ons ooit ontnomen heeft. |
Citaat:
|
en enkel in een Vlaams-Nederlandse federale/unitaire staat zal Zeeuws-Vlaanderen terug naar de provincie Vlaanderen (Oost- en West-Vlaanderen) gaan.
|
Citaat:
Er is dus geen sprake van enige annexatie door Nederland. edit: er was er weer ene mij min of meer voor...:| |
ik zou liever Nederlands-Limburg zien terugkomen naar ons land
|
Citaat:
Ik w8 elke dag spannend af op het nieuws dat Belgie zo goed als failliet is en dat Balkenende in Brussel staat om ons te redden van de ondergang.... |
Citaat:
dan zal ook limburg terug één zijn en niet eerder |
Citaat:
|
Hoelang nog ongeveer ??
Dat word nu al jaren geroepen maar het blijf toch rustig bestaan . |
Citaat:
mss haalt het 2011 nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be