Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Europese afkeer van Amerikaans imperialistisch geweld neemt toe! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128138)

N-SA 7 september 2009 15:12

Europese afkeer van Amerikaans imperialistisch geweld neemt toe!

Zaterdag 6 september vond in Dortmund andermaal een succesvolle protestmanifestatie plaats tegen het Amerikaans(-Israëlisch) oorlogsgeweld die de wereld blijft teisteren, de Antikriegstag. Zowat 800 nationalistische militanten namen deel aan de manifestatie en kregen bijzonder veel bijval van de bevolking die in de dagen voordien her en der in Duitsland pamfletten en info uitgedeeld kreeg over de Antikriegstag. De diverse media brachten de protestmanifestatie in beeld.

Ook het Nieuw-Solidaristisch Alternatief nam zaterdag deel met een delegatie. In Europa is er een opmerkelijke stijgende afkeer voor het Amerikaans oorlogsgeweld dat Europese NAVO-lidstaten meesleurt in een poel van chaos, gedode militairen en oplopende financiële kosten voor de belastingbetaler.

Het bezettingsregime in de BRD trachtte naar goede liberaal-democratische gewoonte de vredesbetoging te verbieden. N-SA zal in elk geval blijven protesteren tegen het Amerikaanse imperialisme en tegen de deelname van Vlaamse (Belgische) soldaten aan dit NAVO-geweld. Dit is de les die de Frontsoldaten van '14-'18 ons meegaven: geen Vlaams bloed meer voor vreemde belangen, nooit meer een dergelijke oorlog!

http://www.widerstand.info/6340/trot...g-in-dortmund/

DOWN WITH THE USA! USA, WEG ERMEE!

illwill 7 september 2009 15:22

800 man...bwaha...wat een lachertje.

LEVE DE VS!!!!!! VS STAY HERE!!!!

liberalist_NL 7 september 2009 15:28

Haha.

N-SA 7 september 2009 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4320681)

Dat u zich aan de zijde van oorlogsstokers wil scharen is uw zaak, het zegt veel over uw moraal.
Dat u als Europeaan de Amerikanen hun imperialisme steunt, zegt veel over uw principes en betrouwbaarheid om ons Avondland te verdedigen en het haar rechten te verzekeren waar het recht op heeft.

N-SA 7 september 2009 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4320696)
Haha.

Een inhoudelijk ijzersterke bijdrage. Proficiat.

liberalist_NL 7 september 2009 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4320698)
Een inhoudelijk ijzersterke bijdrage. Proficiat.

Jullie zijn in paniek bij de N-SA. Pro-Atlantische partijen staan overal in Europa in de peilingen op monsterzeges.

N-SA 7 september 2009 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4320702)
Jullie zijn in paniek bij de N-SA.

:rofl:
U zou er goed aan doen te leren voor u zelf spreken.

Citaat:

Pro-Atlantische partijen staan overal in Europa in de peilingen op monsterzeges.
De afkeer voor het Amerikaans wapengekletter neemt overal in Europa toe. Dat ontkennen is het licht van de zon ontkennen. Maar als liberaal-kapitalist moet u natuurlijk de Atlantische oorlogsstokers steunen.

illwill 7 september 2009 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4320697)
Dat u zich aan de zijde van oorlogsstokers wil scharen is uw zaak, het zegt veel over uw moraal.
Dat u als Europeaan de Amerikanen hun imperialisme steunt, zegt veel over uw principes en betrouwbaarheid om ons Avondland te verdedigen en het haar rechten te verzekeren waar het recht op heeft.

Dat jij Bush en co (handvol mensen) oorlogsstokers vind is jou zaak, dat jij heel de VS zou willen zien ondergaan en dus over dezelfde kam scheert zegt veel over uw moraal. Hoeveel miljoen mensen zouden dus hieronder leiden? En jij zegt iets over mijn moraal? :lol: Goed bezig kerel.

Ik steun als mens alles wat goed is, wat jij precies onder imperialisme plaatst weet ik niet dus daar kan ik me niet over uitspreken. Voor de rest weet ik ook niet wat een avondland is en jij weet ook niet welk mijn moederland is dus...
Ik zal voor rechten opkomen zoveel ik dat kan, rechten verzekeren voor iedereen kan ik niet omdat ik hier de macht simpelweg niet voor heb en jij ook niet trouwens...:roll:

illwill 7 september 2009 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4320709)
:rofl:
U zou er goed aan doen te leren voor u zelf spreken.

De afkeer voor het Amerikaans wapengekletter neemt overal in Europa toe. Dat ontkennen is het licht van de zon ontkennen. Maar als liberaal-kapitalist moet u natuurlijk de Atlantische oorlogsstokers steunen.

Zoals u hierboven hebt gedaan? Geef eerst het voorbeeld voor je anderen erover op de vingers tikt ok. :roll: Als je het zelf niet kan hou dan je bek erover!

Flanelcondoom 7 september 2009 15:44

Een goed initiatief van het N-SA.

AdrianHealey 7 september 2009 16:21

Citaat:

Waarom 'leve de vs'?

illwill 7 september 2009 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 4320812)
Waarom 'leve de vs'?

Waarom niet?
Waarom down the Vs weg ermee?

Johan Bollen 7 september 2009 16:37

Ik zie geen argumentatie die aantoont dat de 'Europese afkeer van Amerikaans imperialistisch geweld' zou toenemen.

Nestor Burma 7 september 2009 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4320838)
Ik zie geen argumentatie die aantoont dat de 'Europese afkeer van Amerikaans imperialistisch geweld' zou toenemen.

Bij de minderheid die politiek bewust is wel.

Nestor Burma 7 september 2009 17:13

Citaat:

Ik heb anders nog nooit 800 man vóór een imperialistische oorlog zien betogen. Of moeten we de pseudo-linkse tegenbetogingen in Dortmund dan als pro-oorlogsbetogingen zien?

AdrianHealey 7 september 2009 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4320819)
Waarom niet?

Omdat de overheid daarvan sociaal-democratisch en imperialistisch (in de echte zin van het woord; namelijk het controleren van buitenlandse landen) is en en plus nog eens dictaturen, rebellenlegers en meer van dat fraais steunt.

Citaat:

Waarom down the Vs weg ermee?
Down met de USA-overheid; direct. Om de redenen van hierboven.

illwill 7 september 2009 17:30

Citaat:

Idd, en zoals ik al zei wat is 800 man op heel Europa? Niets.

illwill 7 september 2009 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma (Bericht 4320882)
Ik heb anders nog nooit 800 man vóór een imperialistische oorlog zien betogen. Of moeten we de pseudo-linkse tegenbetogingen in Dortmund dan als pro-oorlogsbetogingen zien?

Nee, ik zeg gewoon dat 800 man een lachertje is. :lol:

AdrianHealey 7 september 2009 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 4320912)
Idd, en zoals ik al zei wat is 800 man op heel Europa? Niets.

Ik denk inderdaad dat de haat/afkeer jegens de oorlog relatief constant is gebleven over de jaren heen.

N-SA 7 september 2009 17:33

Citaat:

Alstublieft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be