Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De homosexuele daad is immoreel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128151)

vandaele 7 september 2009 19:35

De homosexuele daad is immoreel

Bron: Vaticaan

Gaan jullie hiermee akkoord?

The Syndrome 7 september 2009 19:41

Of onvolwassen 8-)
Alles wat met stront te maken heeft is infantiel .
Zijn ze blijven hangen :lol:

Fopspeenverkoper 7 september 2009 19:46

Om het met de woorden van Martens te zeggen: "Dat is evident!"

vandaele 7 september 2009 19:52

Ik weet het niet, maar het Vaticaan is ook niet het minste, qua autoriteit. Per slot van rekening zijn er toch meer dan één miljard katholieken.

The Syndrome 7 september 2009 19:59

Ze zitten daar op dat forum van wel jong niet hetero precies met een virus .
Homo's en virussen , als dat geen geslaagd huwelijk is .

kiko 7 september 2009 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321100)
Bron: Vaticaan

Gaan jullie hiermee akkoord?

't Zijn de goei die 't zeggen :roll:

Andro 7 september 2009 20:01

Waar hebben we het eigenlijk over, vieze mannetjes in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen. Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen maar hebben altijd alleen maar dwarsgelegen en willen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen. Wie neemt deze narren nu nog eigenlijk serieus? Je luisterd toch niet serieus naar een man in een jurk en met een sinterklaas-mijter op zijn hoofd? Dat soort mensen hebben hulp nodig en stuur je naar het Riagg!

vandaele 7 september 2009 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4321144)
Waar hebben we het eigenlijk over, vieze mannetjes in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen. Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen maar hebben altijd alleen maar dwarsgelegen en willen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen. Wie neemt deze narren nu nog eigenlijk serieus? Je luisterd toch niet serieus naar een man in een jurk en met een sinterklaas-mijter op zijn hoofd? Dat soort mensen hebben hulp nodig en stuur je naar het Riagg!

Met alle respect, maar je noemt het Vaticaan toch geen psychiatrische inrichting?

Andro 7 september 2009 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321160)
Met alle respect, maar je noemt het Vaticaan toch geen psychiatrische inrichting?

Dat doe ik wel mijn waarde!

Raf 7 september 2009 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321160)

Nee, da's waar. Dat is er over. Het is eerder een geriatrische inrichting.

toccata 7 september 2009 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321123)
Ik weet het niet, maar het Vaticaan is ook niet het minste, qua autoriteit. Per slot van rekening zijn er toch meer dan één miljard katholieken.

:lol::lol:

vandaele 7 september 2009 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4321170)
Dat doe ik wel mijn waarde!

Dus volgens u zijn die miljard katholieken zotten en narren?

EDIT: we wijken af. Het gaat hierover: zijn homo's immoreel of niet?

Raf 7 september 2009 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321182)

Daar komt het wel een beetje op neer, ja.

vandaele 7 september 2009 20:25

Ik vind dit een moeilijke discussie. De paus verspreidt een boodschap van liefde, en ik heb een onnoemelijk respect voor die man, maar ik heb mijn twijfels bij die uitspraak over homo's en immoraliteit.

Raf 7 september 2009 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321188)
Ik vind dit een moeilijke discussie. De paus verspreidt een boodschap van liefde, en ik heb een onnoemelijk respect voor die man, maar ik heb mijn twijfels bij die uitspraak over homo's en immoraliteit.

:rofl:

Hahahaha.. Da's een goeike!

maddox 7 september 2009 20:27

Wat is het forum aan't worden, lok de homo's uit de kast en op stang?

Homoseks is "even immoreel" als heteroseks, zolang alle betrokken partners maar vrijwillig deelnemen aan de relatie/vrijpartij/orgie.

vandaele 7 september 2009 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4321190)
:rofl:

Hahahaha.. Da's een goeike!

Da's toch geen mop? De paus verspreidt het woord van Christus, wat toch een boodschap van liefde was ("bemin je naaste"). Daar is toch niets grappigs aan?

Andro 7 september 2009 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321182)

Enkel zotten luisteren naar zotten.

Raf 7 september 2009 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321197)
Da's toch geen mop? De paus verspreidt het woord van Christus, wat toch een boodschap van liefde was ("bemin je naaste"). Daar is toch niets grappigs aan?

Nee, beste, de paus verspreidt het woord van het vaticaan.

maddox 7 september 2009 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4321197)

Vind je? Ik vind het eerder ironisch. Een man die een sekte begon en daarvoor gestraft werd is uitgegroeid tot ikoon, in wiens naam massaslachtigen onder elke bevolkingsgroep zijn uitgevoerd.

En nu nog word die arme kerel zijn naam continue misbruikt om de macht van die geriatrische inwoners van het duurste bejaardentehuis in de wereld te bestendigen.

En in de naam van "bemin je naaste" word dan een klein, maar 1 van de minst aggresieve groepje mensen compleet "verketterd" en als vies, immoreel en wat nog allemaal bestempeld.

Het is ook al eeuwen een gekende truk, viseer een groepje dat niet kan terugvechten en steek alle schuld van alles op hen. Herhaal dat genoeg en het menselijke vee loopt met open ogen in die machtsval.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be