Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   100 % Identiteit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128166)

dominatrix 8 september 2009 12:05

100 % Identiteit.

100 % Identiteit.

100 % Identiteit is het thema van het volgende tweejaarlijkse VBJ congres dat doorgaat op zondag 11 Oktober 2009 in Perron M te Mechelen. De zitting zelf zal starten om 1500u en afgesloten worden met een ludiek onderdeel met diverse optredens.

http://www.vbj.org/index.php?option=...e-activiteiten

Algemeen verwacht wordt dat dit tweejaarlijkse congres enkele nieuwigheden in het leven zal roepen wat betreft de jongerenwerking van onze partij. Het debat zal dan ook vooral inhoudgelijk gehouden worden omtrent de toekomstige werking en wervingen voor de Vlaamse sociale vrijheidspartij bij uitstek!

Iets om in de gaten te houden! Waarover later meer.

abou Anis 8 september 2009 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4322145)
100 % Identiteit.

100 % Identiteit is het thema van het volgende tweejaarlijkse VBJ congres dat doorgaat op zondag 11 Oktober 2009 in Perron M te Mechelen. De zitting zelf zal starten om 1500u en afgesloten worden met een ludiek onderdeel met diverse optredens.

Algemeen verwacht wordt dat dit tweejaarlijkse congres enkele nieuwigheden in het leven zal roepen wat betreft de jongerenwerking van onze partij. Het debat zal dan ook vooral inhoudgelijk gehouden worden omtrent de toekomstige werking en wervingen voor de Vlaamse sociale vrijheidspartij bij uitstek!

Wordt er een nieuwe partij opgericht dan?

dominatrix 8 september 2009 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4322153)

Haha wijsneus, partij niet ...

globalmedia 8 september 2009 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis (Bericht 4322153)

het kleine broertje van de partij van de vrijheid

nihao 8 september 2009 12:24

Doe mij maar 61,8% identiteit; da's nog altijd veul meer dan de gemiddelde Vlaamse bastaard...

dominatrix 8 september 2009 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4322185)
het kleine broertje van de partij van de vrijheid

Wij hebben al een partij die gerust kan doorgaan voor de grote broer van deze partij. Wie de debatten in Nederland met regelmaat van de klok volgt kan met mij vaststellen dat ze daar duidelijk veel beter al veel vroeger een partij zoals de onze hadden gehad.

globalmedia 8 september 2009 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4322199)
Wij hebben al een partij die gerust kan doorgaan voor de grote broer van deze partij. Wie de debatten in Nederland met regelmaat van de klok volgt kan met mij vaststellen dat ze daar duidelijk veel beter al veel vroeger een partij zoals de onze hadden gehad.

http://www.youtube.com/watch?v=m98CEcy8DwU

dominatrix 8 september 2009 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4322238)

Ge zijt dan ook niet de eerste waarvan ik 'hoera-geroep' had verwacht :lol:

N-SA 8 september 2009 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4322145)
100 % Identiteit.

Niet liegen aub.
Het VB heeft geen jongerenwerking meer. (De zomeruniversiteit van dit jaar werd bijvoorbeeld geschrapt omdat er maar 3 (drie) inschrijvingen waren.
Het VB is geen sociale partij want ze kiest voortdurend resoluut de kant van de werkgevers en de kapitaalbezitters.

toccata 8 september 2009 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4322854)
Niet liegen aub.
Het VB heeft geen jongerenwerking meer. (De zomeruniversiteit van dit jaar werd bijvoorbeeld geschrapt omdat er maar 3 (drie) inschrijvingen waren.

Serieus? :-D

backfire 8 september 2009 16:44

2Fabiola komt optreden. Kan tellen als statement voor een anti-royalistische partij!

roger verhiest 8 september 2009 17:19

& ik zat alsmaar te denken dat de bloedverwantschap een zaak is van gemeenschappelijke voorouders - maar het gaat verder : via de "aangetrouwde" familie krijgen je eigen kinderen en kleinkinderen weer neven en nichten en achterneven en achternichten waar zij dan weer bloedverwant van zijn en dus vergroot het aantal gemeenschappelijke familie ook langs de "zijkant" . We zijn één grote familie...

Metternich 8 september 2009 18:47

Die slogan trekt op niets, die komt van de identitairen en is volledig: "100% identiteit, 0% racisme"? 100% identiteit apart zetten slaat op niets want dan kan je evengoed zetten 100% Congres.

En over 2Fabiola geef ik gewoon geen uitgebreid commentaar, dat soort dingen plannen is gewoon goed om de discosnobs aan te trekken. Toffe militanten dat ze daarmee gaan winnen...

dominatrix 9 september 2009 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4322854)
Niet liegen aub.
Het VB is geen sociale partij want ze kiest voortdurend resoluut de kant van de werkgevers en de kapitaalbezitters.

Geen jongerenwerking meer? Asjemenou... Maar het is tijd voor veranderingen, dat klopt.

En wij kiezen niet voortdurend en resoluut de kant van werkgevers of wat dan ook, dat zijn nonsens. Maarja, als ge een welles niettes spelletje wil spelen, ga Uw gang.

Jarno 9 september 2009 12:27

Hans Verreyt for the Bigga and Bolda!

Txiki 10 september 2009 10:33

Wie betaalt dat allemaal zeg? Zijn die VBJ zo rijk? 8O
Die affiche lijkt trouwens meer op een aankondiging van een party dan van een congres. En ja natuurlijk, die schaduwmannetjes moeten erbij. Dat is in de mode.

solidarnosc 10 september 2009 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4326443)
Wie betaalt dat allemaal zeg? Zijn die VBJ zo rijk? 8O
Die affiche lijkt trouwens meer op een aankondiging van een party dan van een congres. En ja natuurlijk, die schaduwmannetjes moeten erbij. Dat is in de mode.

Tja de meeste partijen hebben tegenwoordig meer euro's dan actieve leden.

Jeronimo 10 september 2009 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 4327157)
Tja de meeste partijen hebben tegenwoordig meer euro's dan actieve leden.

Lijkt mij ook redelijk logisch...

dominatrix 10 september 2009 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4327324)
Lijkt mij ook redelijk logisch...

haha... bij de Bubbers mss?

Jeronimo 10 september 2009 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4327527)
haha... bij de Bubbers mss?

Bij elke partij volgens mij... Januari 2006 had het Vlaams Belang 22 350 leden (en dus minder dan 22 350 actieve leden). Het zou me verwonderen moest het VB geen 22 350 euro hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be