Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   nee wij discrimineren niet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128169)

smokey 8 september 2009 12:43

nee wij discrimineren niet

de overheid in israel lanceert een campaigne om de gevaren van intermarriage te benadrukken, er wordt gevraagd virendin en kennissen in het buitenland te informeren van de gevaren ....

bron

Scherven A. Mok 8 september 2009 13:52

Israël = Nazi Duitsland.
Bij een spelletje zoek de verschillen kom je erop uit dat de uitgever van het spelletje je ferm bij je pitje heeft want dat er geen verschillen te vinden zijn in de tekeningetjes.

illwill 8 september 2009 13:58

Palestina = Nazi Duitsland.
Bij een spelletje zoek de verschillen kom je erop uit dat de uitgever van het spelletje je ferm bij je pitje heeft want dat er geen verschillen te vinden zijn in de tekeningetjes.

Scherven A. Mok 8 september 2009 14:02

Israël = Palestina = Nazi Duitsland

illwill 8 september 2009 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4322469)
Israël = Palestina = Nazi Duitsland

Dat is al beter

roger verhiest 8 september 2009 15:04

Dat is dus de reden waarom de 2staten oplossing in wezen niet deugt.

Publiciteit ex "Esperanto"

Turisme - partoprenante en la 10-a komuna E-Semajnfino (KIES) , en la jud-araba vilaĝo Pac-oazo kaj posta turismado kun e-istoj...

Deelname aan het 10e gemeenschappelijke E-weekeinde en het joods-arabische dorp
Vredesoase, met nadien een toeristische tocht met esperantisten..

(praten helpt volgens "de bank van hier" )

ministe van agitatie 8 september 2009 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smokey (Bericht 4322254)
de overheid in israel lanceert een campaigne om de gevaren van intermarriage te benadrukken, er wordt gevraagd virendin en kennissen in het buitenland te informeren van de gevaren ....

Was de term Mischling geen uitvinding van de nazi's?

Tavek 8 september 2009 18:27

Genetisch mixen is goed.

Inteeltvolkjes zijn dat niet.

ministe van agitatie 8 september 2009 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4323172)
Genetisch mixen is goed.

Inteeltvolkjes zijn dat niet.

Dat is zichtbaar aan de othodoxe joden in ANtwerpen.

Jazeker 8 september 2009 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4323578)

Dat is een behoorlijk aangebrande opmerking.

Ik kom niet zo vaak in Antwerpen, dus vertel me... lopen ze daar reeds rond met 3 ogen?

ministe van agitatie 8 september 2009 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4323594)
Dat is een behoorlijk aangebrande opmerking.

Ik kom niet zo vaak in Antwerpen, dus vertel me... lopen ze daar reeds rond met 3 ogen?

Nee, veeleer met incest-boeren-koppen. Vergelijkbaar met afgelegen farmers in de Midwest tijdens de jaren '50 in de VS.

Maar ik wil niet veralgemenen.

fonne 8 september 2009 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 4323578)

Niet alleen bij die in Antwerpen. Vooral bij de uit Oost-Europa afkomstige Ashkenazische joden (daar horen die van Antwerpen dus toe) is de frekwentie van erfelijke ziektes zo hoog, dat ze voor het huwelijk verplicht worden een genetisch onderzoek te ondergaan naar de risico's van zieke kinderen.
Ziekte van Crohn, Colitis Ulcerosa, Ziekte van Tay-Sachs (1 op 30!), komen statistisch veel vaker voor bij deze Joden. Heeft voornamelijk te maken met hun afzondering in ghettos, bv. die van Warschau.
Maar ook Joden afkomstig uit andere geïsoleerde gemeenschappen vertonen gelijkaardige problemen.
En al die erfelijke gebreken komen nu meer en meer samen in Israel als gevolg van de terugkeer van Joden naar hun "thuisland".
Vandaar ook de grote interesse van de Joden voor de moderne technieken van de eugenetica. Dat moet hen helpen een gezonder Joods volk te maken.

Scherven A. Mok 9 september 2009 05:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4322630)
Dat is dus de reden waarom de 2staten oplossing in wezen niet deugt.

Publiciteit ex "Esperanto"

Turisme - partoprenante en la 10-a komuna E-Semajnfino (KIES) , en la jud-araba vilaĝo Pac-oazo kaj posta turismado kun e-istoj...

Deelname aan het 10e gemeenschappelijke E-weekeinde en het joods-arabische dorp
Vredesoase, met nadien een toeristische tocht met esperantisten..

(praten helpt volgens "de bank van hier" )

Ik ben het er mee eens dat een tweestatenoplossing geen oplossing is. Ofwel leren ze met elkaar leven ofwel tja.

Johan Bollen 9 september 2009 15:49

Het is jammer dat terwijl Europa poogt assimilatie en integratie te bevorderen, dat Israël het tegenovergestelde poogt te doen. Naar aanleiding van deze campagne vraag ik me af waar de loyaliteit ligt van de Joden in Europa, en in hoeverre zo'n campagne dus succesvol kan zijn. Eigenlijk wordt hier racisme gepredikt al dan niet bewust. Ik hoop dat de Joodse bevolking van Europa zich hiertegen uit spreekt.

Tavek 9 september 2009 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 4325100)
Het is jammer dat terwijl Europa poogt assimilatie en integratie te bevorderen, dat Israël het tegenovergestelde poogt te doen. Naar aanleiding van deze campagne vraag ik me af waar de loyaliteit ligt van de Joden in Europa, en in hoeverre zo'n campagne dus succesvol kan zijn. Eigenlijk wordt hier racisme gepredikt al dan niet bewust. Ik hoop dat de Joodse bevolking van Europa zich hiertegen uit spreekt.

Laat ze doen. Vooral de Joden in Europa, waar de gemeenschappen al relatief vrij klein zijn, gaan zichzelf kapot maken hiermee.

Straks allemaal dezelfde genetische aandoening ! Hoera !

Johan Bollen 9 september 2009 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4325154)
Laat ze doen. Vooral de Joden in Europa, waar de gemeenschappen al relatief vrij klein zijn, gaan zichzelf kapot maken hiermee.

Straks allemaal dezelfde genetische aandoening ! Hoera !

Hier neem ik afstand van.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be