![]() |
nee wij discrimineren niet
de overheid in israel lanceert een campaigne om de gevaren van intermarriage te benadrukken, er wordt gevraagd virendin en kennissen in het buitenland te informeren van de gevaren ....
bron |
Israël = Nazi Duitsland.
Bij een spelletje zoek de verschillen kom je erop uit dat de uitgever van het spelletje je ferm bij je pitje heeft want dat er geen verschillen te vinden zijn in de tekeningetjes. |
Palestina = Nazi Duitsland.
Bij een spelletje zoek de verschillen kom je erop uit dat de uitgever van het spelletje je ferm bij je pitje heeft want dat er geen verschillen te vinden zijn in de tekeningetjes. |
Israël = Palestina = Nazi Duitsland
|
Citaat:
|
Dat is dus de reden waarom de 2staten oplossing in wezen niet deugt.
Publiciteit ex "Esperanto" Turisme - partoprenante en la 10-a komuna E-Semajnfino (KIES) , en la jud-araba vilaĝo Pac-oazo kaj posta turismado kun e-istoj... Deelname aan het 10e gemeenschappelijke E-weekeinde en het joods-arabische dorp Vredesoase, met nadien een toeristische tocht met esperantisten.. (praten helpt volgens "de bank van hier" ) |
Citaat:
|
Genetisch mixen is goed.
Inteeltvolkjes zijn dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom niet zo vaak in Antwerpen, dus vertel me... lopen ze daar reeds rond met 3 ogen? |
Citaat:
Maar ik wil niet veralgemenen. |
Citaat:
Ziekte van Crohn, Colitis Ulcerosa, Ziekte van Tay-Sachs (1 op 30!), komen statistisch veel vaker voor bij deze Joden. Heeft voornamelijk te maken met hun afzondering in ghettos, bv. die van Warschau. Maar ook Joden afkomstig uit andere geïsoleerde gemeenschappen vertonen gelijkaardige problemen. En al die erfelijke gebreken komen nu meer en meer samen in Israel als gevolg van de terugkeer van Joden naar hun "thuisland". Vandaar ook de grote interesse van de Joden voor de moderne technieken van de eugenetica. Dat moet hen helpen een gezonder Joods volk te maken. |
Citaat:
|
Het is jammer dat terwijl Europa poogt assimilatie en integratie te bevorderen, dat Israël het tegenovergestelde poogt te doen. Naar aanleiding van deze campagne vraag ik me af waar de loyaliteit ligt van de Joden in Europa, en in hoeverre zo'n campagne dus succesvol kan zijn. Eigenlijk wordt hier racisme gepredikt al dan niet bewust. Ik hoop dat de Joodse bevolking van Europa zich hiertegen uit spreekt.
|
Citaat:
Straks allemaal dezelfde genetische aandoening ! Hoera ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be