![]() |
CGKR dient klacht in tegen nazi-onthaalmoeder
Klik
Het was te denken dat het CGKR er zich weer eens zou mee bemoeien... Ze moeten zich toch met iets bezig houden... Volgens het CGKR is het niet uitgesloten dat dit racistische gedachtegoed ook expliciet gepromoot werd... Ieder is toch vrij om zelf te beslissen wat hij in zijn huis hangt... De ouders die hun kinderen daar onder brengen zullen vast en zeker de foto wel al zien hangen hebben. Blijkbaar hebben deze mensen er geen probleem mee. Mocht ik er wel een probleem mee hebben, zou ik mijn kind daar onmiddellijk weg halen. bij Ter Zake hebben ze blijkbaar ook niks beters te doen dan zich met dergelijke flauwekul bezig te houden... journalistiek van een hoog niveau! Voor alle duidelijkheid: wat daar gebeurt, vind ik zelf ook niet kunnen. Waar ik wel een probleem mee heb, is dat het CGKR daar weer als een wolf op springt |
Minstens het derde topic... Toch raar, als bekend wordt dat er een erkende onthaalmoeder met nazistische sympathieën rondloopt is de stilte oorverdovend, maar van zodra bekend wordt dat het CGKR er zich ook mee moeit kunnen er opeens niet genoeg topics aangemaakt worden...
|
Viva het CGKR !!! Als die marginalen zich racistich uitgelaten hebben, zullen ze daarvoor boeten. terecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze vrouw en haar man vertellen tenminste waarvoor ze staan! Er moet tucht komen in dit land, de harde aanpak!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal zelf maar antwoorden: nergens dus!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be