Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   CGKR dient klacht in tegen nazi-onthaalmoeder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128183)

Fopspeenverkoper 8 september 2009 16:11

CGKR dient klacht in tegen nazi-onthaalmoeder

Klik

Het was te denken dat het CGKR er zich weer eens zou mee bemoeien...
Ze moeten zich toch met iets bezig houden...

Volgens het CGKR is het niet uitgesloten dat dit racistische gedachtegoed ook expliciet gepromoot werd...

Ieder is toch vrij om zelf te beslissen wat hij in zijn huis hangt... De ouders die hun kinderen daar onder brengen zullen vast en zeker de foto wel al zien hangen hebben. Blijkbaar hebben deze mensen er geen probleem mee. Mocht ik er wel een probleem mee hebben, zou ik mijn kind daar onmiddellijk weg halen.

bij Ter Zake hebben ze blijkbaar ook niks beters te doen dan zich met dergelijke flauwekul bezig te houden... journalistiek van een hoog niveau!

Voor alle duidelijkheid: wat daar gebeurt, vind ik zelf ook niet kunnen. Waar ik wel een probleem mee heb, is dat het CGKR daar weer als een wolf op springt

Geert C 8 september 2009 17:00

Minstens het derde topic... Toch raar, als bekend wordt dat er een erkende onthaalmoeder met nazistische sympathieën rondloopt is de stilte oorverdovend, maar van zodra bekend wordt dat het CGKR er zich ook mee moeit kunnen er opeens niet genoeg topics aangemaakt worden...

vandaele 8 september 2009 17:05

Viva het CGKR !!! Als die marginalen zich racistich uitgelaten hebben, zullen ze daarvoor boeten. terecht

Marlboro 8 september 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4322951)
Viva het CGKR !!! Als die marginalen zich racistich uitgelaten hebben, zullen ze daarvoor boeten. terecht

Tjiens,ik zie nochthans doodsbedreigingen aan het adres van die directrice in antwerpen met nog wat racistisch gezwets erbovenop maar das precies geen probleem en dan zie je dat centrum niet.

vandaele 8 september 2009 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4322957)
Tjiens,ik zie nochthans doodsbedreigingen aan het adres van die directrice in antwerpen met nog wat racistisch gezwets erbovenop maar das precies geen probleem en dan zie je dat centrum niet.

Waar zie je daar "racistisch gezwets"?

Dixie 8 september 2009 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandaele (Bericht 4322958)
Waar zie je daar "racistisch gezwets"?

tegen autochtonen telt dat niet, die zijn maar tweederangsburgers wat 'hen' betreft

Marlboro 8 september 2009 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4322972)
tegen autochtonen telt dat niet, die zijn maar tweederangsburgers wat 'hen' betreft

Amen.Zoals je de reactie ziet van bepaalde mensen horen ze alleen maar wat ze willen horen.Nethetzelfde als dat centrum die wel dit nu hoort en van zich laat horen maar dat van die directrice helemaal niemand van hen te bespeuren valt,das de realiteit.

Distel 8 september 2009 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 4322939)
Minstens het derde topic... Toch raar, als bekend wordt dat er een erkende onthaalmoeder met nazistische sympathieën rondloopt is de stilte oorverdovend, maar van zodra bekend wordt dat het CGKR er zich ook mee moeit kunnen er opeens niet genoeg topics aangemaakt worden...

Het eerste is immers een persoonlijke overtuiging, het tweede een door de belastingbetaler gefinancierde inquisitie.

Gezond Vlaanderen 8 september 2009 17:22

Deze vrouw en haar man vertellen tenminste waarvoor ze staan! Er moet tucht komen in dit land, de harde aanpak!

Marlboro 8 september 2009 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4323006)
Deze vrouw en haar man vertellen tenminste waarvoor ze staan! Er moet tucht komen in dit land, de harde aanpak!

Akkoord maar wel niet op de manier van den dolf want das ook niet goed hoor.;).

Dixie 8 september 2009 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 4323017)
Akkoord maar wel niet op de manier van den dolf want das ook niet goed hoor.;).

2

vandaele 8 september 2009 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4322972)

De vraag was: "Waar zie je racistisch gezwets?"

vandaele 8 september 2009 19:52

Ik zal zelf maar antwoorden: nergens dus!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be