![]() |
Klara verkleutert
Wie vindt ook dat radio Klara in sneltempo aan het verkleuteren is? Bijvoorbeeld in het ochtendprogramma "Espresso" is er nu ook (gedeeltelijk) dubbelpresentatie, met het nodige gegniffel. Volgens mij is dat om het gebrek aan inhoud te verstoppen, waaraan de ganse zender schijnt ten prooi gevallen te zijn.
Wie ergert zich daar nog aan? |
Het was te denken dat het weer van dadde zou zijn, enkel en alleen omdat ons Heidi verkast...
Ik stel voor dat ze ergens in de programmatie een gaatje zoeken om eens een tractaat (dat van Wittgenstein bijvoorbeeld) voor te lezen, zodat ook die luisteraars die Klara als slaapmiddel gebruiken weer tevreden zijn... |
Ik ben gewoon blij dat die dwiep van Radio 1, die een paar weken geleden presenteerde, weg is.
WTF was dat allemaal? Niet geslaagde pogingen in humor, namen van gasten vergeten, de bal meermaals misslaan.... |
Mij stoort vooral dat pseudo-intellectueel gedoe.
Deze week mocht Stijn Meuris in "woordkramerij" de luisteraars oproepen om een "lancune" in de Nederlandse taal te dichten. Een verspreking? Ik denk het niet. En dat voor iemand die zichzelf voorstelt als o.a. 'schrijver'. :roll: |
Klara moet eraan. Of in de wei.
|
vrede,
waar ik woon (zuid west vlaanderen) kan ik 'france musique' prima ontvangen. veel beter dan klara, eerlijk gezegd. vrede, redwasp |
Citaat:
welke frequentie? vrede |
Volgens de radio-site op 88.7 maar ik hoor niets (en ik woon op 5 km van Frankrijk)
|
Ik zet gewoon geen radio meer op
|
ma klara, zo'ne saaie radio.
luistert naar MNM ofzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken zelfs mensen die met opzet naar Radio 1 en Klara luisteren, wanneer ze zich even lekker willen ergeren. Dat is zo'n beetje als expres naar de Zevende Dag kijken :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be