![]() |
Dutroux mag huis voor het laatst zien
BRUSSEL - De Belgische kindermoordenaar Marc Dutroux heeft donderdag een laatste blik op zijn huis in Marcinelle mogen werpen, voordat de gemeente Charleroi het onteigent en sloopt.
http://www.nu.nl/algemeen/2079134/du...atst-zien.html Wat is dat voor waanzin ? En wat als hij de benen neemt of er een bevrijdingsactie wordt georganiseerd ? Slopen die handel. |
Dat huis had al lang moeten gesloopt zijn en wat mij betreft zou Dutroux zelfs nooit de zon meer gezien hebben!
|
Citaat:
Zou hij bloemen mogen leggen, of een rouwkrans ? Leuk voor al die nabestaanden. :? |
Citaat:
|
Citaat:
100% met je eens - het is een schandaal |
Citaat:
Leuk is anders, maar een onteigening is een onteigening en dan moet steeds de correcte procedure gevolgd worden. |
Ze konden beter zijne body onteigenen en demonteren. Met al die onderdelen kunnen ze mooi een aantal andere levens redden.
|
Citaat:
Als ze eens zouden beginnen met in belangrijke zaken de 'correcte' - nee niet politiek 'correcte, maar écht correcte - procedures te volgen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het helemaal niet vreemd vinden als een rechter hun goederen verbeurd verklaart om hun slachtoffers te vergoeden. |
Citaat:
Toch nog één iemand op dit forum die nuchter kan redeneren. |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, een simpele verbeurdverklaring lost zoiets, op, ik neem aan dat vetig markske nog wel wat schulden zal hebben zeker he ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
die liep daar trouwens gewoon te glimlachen :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be