![]() |
Eigen ouders of stiefouders - een pot nat?
Als u even goed behandeld wordt, verkiest u opgevoed te worden door eigen ouders of stiefouders? Gesteld dat u echt kunt kiezen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Je moet van de paddo's afblijven.
|
Citaat:
Vooruit! |
Regenboog, er is geen duidelijk antwoord op te geven.
Er zijn genoeg pubers die denken een hekel hebben aan hun pleeg- of niet pleegouders. En er zijn genoeg volwassenen die met plezier terugdenken aan hun jeugd, al dan niet bij pleegouders. Want als je het niet weet zijn je pleegouders ,je ouders... misschien een levensgrote leugen, maar desalnietemin kan de persoon groot geworden met een prima opvoeding. En kan deze persoon een goeie aanwinst voor de samenleving zijn. Ik moet U dus het antwoord schuldig blijven. |
Citaat:
Als mijn stiefouders miljardaire witteboord-criminelen van de tweede generatie moesten zijn ipv armoedzaaiers, dan liever door mijn stiefouders. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
:lol: Paulus? |
Citaat:
En nu maar hopen dat je ook weet wat dat prentje betekent... |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Het lijkt er sterk op dat Paulus het ironie teken niet herkent.
En mijn mening staat er al. |
Citaat:
Weet je, er bestaat een objectieve 'toetssteen': hoe is alles erfrechtelijk bepaald. Denk je dat als een man met een kind intrekt bij een vrouw met kinderen die eigenaar is van het huis alle kinderen gelijke rechten hebben? Dream on als je antwoord 'ja' is. |
Ongelooflijk hoe hier om een simpele vraag heen gefietst wordt...
Paulus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be