![]() |
Wie is je favoriete allochtoon ?
Stel dat je in een situatie zit dat er willens nillens een niet West-Europees gezin naast je komt wonen en je kan niet onmiddellijk verhuizen , of je wil zelfs helemaal niet meer verhuizen , welke etnische groep zou je dan de minst onsympathieke of zelfs meest sympathieke mensen vinden ?
|
Een Limburger.
Limburgers zijn sympathiek. En hun taal lijkt sterk op het Nederlands. |
Ik heb een enquete gemaakt maar die staat er niet bij :?
En ik wilde op eskimo's drukken :-( |
Als ze een 18-jarige dochter hebben met dikke tieten, maakt het mij geen reet uit. Anders ook niet.
|
Hmm...een gezin uit Japan lijkt me wel wat.
|
Citaat:
Maar als ik toch moest kiezen zou ik weleens bij een familie Inuït of Yupik ofzo terecht willen komen, is weer eens wat anders. Net als Syndrome dus. |
Citaat:
|
Mij makt het niet veel uit, ik woon nu tussen moslims, en uiteindelijk, het zijn mensen zoals U en ik.
Maar we hebben toch wat strubbelingen gehad in't verleden, en alleen daadkrachtig optreden heeft duidelijk bepaald dat mijn vrouwtje en ik geen doetjes zijn en daardoor respect krijgen. |
Citaat:
Als antwoord op de vraag: ikzelf ben de favoriete allochtoon! |
Citaat:
De ergste waren de blanke Belgen, zulk een marginaal tuig van van de richel! Dat was de Snellen Eddy in real life! |
Citaat:
Of bedoelt u voor welke niet-Westerse cultuur we zouden kiezen? Ikke dan voor China of India, denk ik. Al moet ik toegeven dat ze overal mooie dochters hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben daar allergisch voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou trouwens nogal merkwaardig en absurd zijn, aangezien ik er zelf eentje ben. |
Citaat:
Dat is helemaal niet absurd. Er zijn er genoeg die rondlopen met zelfhaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent dus geen utzondering, als je die mentale afwijking hebt. Een deprogrammatie is nog steeds mogelijk. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb met chinezen in de buurt samengeleefd en dat was ook niet altijd een paradijs hoewel ik dacht dat het nog zou meevallen. Ik heb geen favorieten meer. Het is al moeilijk genoeg om met niet-allochtonen dicht op elkaar te leven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be