Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Favoriete allochtoon deel 2 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=128281)

The Syndrome 10 september 2009 18:57

Favoriete allochtoon deel 2

Enquete favoriete allochtoon is mislukt , weet niet waarom , tweede en laatste poging.
Vraag , met welke etnische groep als buur zou je het best overeenkomen ( niet-Westerse -Europeaan )

Depth of Field 10 september 2009 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 4327409)
Enquete favoriete allochtoon is mislukt , weet niet waarom

Ze zijn U vergeten te aborteren?

The Syndrome 10 september 2009 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field (Bericht 4327416)
Ze zijn U vergeten te aborteren?

Op de mongolenlijst gij 8-)

Bovenbuur 10 september 2009 20:36

Citaat:

Enquete favoriete allochtoon is mislukt , weet niet waarom , tweede en laatste poging.
Vraag , met welke etnische groep als buur zou je het best overeenkomen ( niet-Westerse -Europeaan )

Ik zou het best "overeenkomen" met een buur die mij persoonlijk ligt, en dat is hooguit in een statistische mate verbonden aan etniciteit (en leefijd, en politieke partij etc etc). Maar toch maar gestemd naar mijn comment in dat andere topic.

Bovenbuur 10 september 2009 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 4327431)
Op de mongolenlijst gij 8-)

Ja, die wil ik ook wel als buren, Mongolen, maar dan moet de muziek wel niet al te hard staan.

HOUZEE ! 10 september 2009 20:53

Zigeuners. Die vertrekken weer :-) (let wel goed op je spullen want ik wil niet gezegd hebben dat dat pikkemannen zijn maar als ze wat lenen vergeten ze het wel eens terug te brengen -- kan ook de beste blanke overkome hé ;-) )

backfire 10 september 2009 20:58

'om het even'

Je bent 'trollen' vergeten

webzwerver 10 september 2009 21:27

Citaat:

Aziaten die de islam niet aanhangen .

Bovenbuur 10 september 2009 21:31

De eskimo's gaan gewoon keihard aan kop. Zo zie je maar: onbekend maakt juist bemind.

toccata 11 september 2009 00:57

ik ben mijn favoriete allochtoon

The Syndrome 11 september 2009 02:46

De Joden zullen zich weeral gediscrimineerd voelen , 0 stemmen .
Alsmede de aboriginals , maar dat ligt aan hun gerimpelde huid .

Felix (be) 11 september 2009 06:57

Eén persoon torent boven iedereen uit: Ashraf Sekkaki, inmiddels teruggekeerd naar eigen zand.

maddox 11 september 2009 09:06

Chinezen. Die werken hard, doen niet moeilijk in't publiek, en hebben een uitmuntende keuken, alswel 5000 jaar + echte beschaving zonder monotheïsme.

Felix (be) 11 september 2009 09:09

Doe mij maar een portie niet-islamitische Aziaten, als er een groep gekozen moet worden.

The Syndrome 11 september 2009 11:14

De Aziaten liggen inderdaad goed in de markt.
Chinezen en Eskimo's , ook de Amerikaanse zijn van Aziatische afkomst en zijn zij niet de ware ontdekkers van Amerika 8-)
En toegegeven , hardwerkend en goede keuken ( gevulde pekingeend onder andere ) en niet zelden niet-moslim.
Een China town in elke grootstad :-D

Princessje 12 september 2009 13:07

Het was zeer voor de handliggend dat men hier Pattaya-hoertjes als favoriet zou kiezen.. typisch.... past helemaal in 't plaatje....
(lekker onderdanig op 't eerste gezicht!)

grimbergen 12 september 2009 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4331098)
Het was zeer voor de handliggend dat men hier Pattaya-hoertjes als favoriet zou kiezen.. typisch.... past helemaal in 't plaatje....
(lekker onderdanig op 't eerste gezicht!)

Pattaya vrouwen zijn dus volgens u chinezen en hoer? :? Ik ga u aangeven bij de moderatie. u stigmatiseert weeral een bevolkingsgroep.

Princessje 12 september 2009 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4331103)
Pattaya vrouwen zijn dus volgens u chinezen en hoer? :? Ik ga u aangeven bij de moderatie. u stigmatiseert weeral een bevolkingsgroep.

Dan ben ik zeker toch niet de enige hé....:-D:-D:-D:-D:-D

Spijtig dat U andere !!! veralgemeningen niet gaat aangeven bij de moderatie....;-)

Een zwak voor Pattaya hoertjes ????:lol::lol::lol:

Princessje 12 september 2009 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 4328512)
De Aziaten liggen inderdaad goed in de markt.
Chinezen en Eskimo's , ook de Amerikaanse zijn van Aziatische afkomst en zijn zij niet de ware ontdekkers van Amerika 8-)
En toegegeven , hardwerkend en goede keuken ( gevulde pekingeend onder andere ) en niet zelden niet-moslim.
Een China town in elke grootstad :-D

Tot het niet meer in Uw kraam past!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be