![]() |
Favoriete allochtoon deel 2
Enquete favoriete allochtoon is mislukt , weet niet waarom , tweede en laatste poging.
Vraag , met welke etnische groep als buur zou je het best overeenkomen ( niet-Westerse -Europeaan ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zigeuners. Die vertrekken weer :-) (let wel goed op je spullen want ik wil niet gezegd hebben dat dat pikkemannen zijn maar als ze wat lenen vergeten ze het wel eens terug te brengen -- kan ook de beste blanke overkome hé ;-) )
|
'om het even'
Je bent 'trollen' vergeten |
Citaat:
|
De eskimo's gaan gewoon keihard aan kop. Zo zie je maar: onbekend maakt juist bemind.
|
ik ben mijn favoriete allochtoon
|
De Joden zullen zich weeral gediscrimineerd voelen , 0 stemmen .
Alsmede de aboriginals , maar dat ligt aan hun gerimpelde huid . |
Eén persoon torent boven iedereen uit: Ashraf Sekkaki, inmiddels teruggekeerd naar eigen zand.
|
Chinezen. Die werken hard, doen niet moeilijk in't publiek, en hebben een uitmuntende keuken, alswel 5000 jaar + echte beschaving zonder monotheïsme.
|
Doe mij maar een portie niet-islamitische Aziaten, als er een groep gekozen moet worden.
|
De Aziaten liggen inderdaad goed in de markt.
Chinezen en Eskimo's , ook de Amerikaanse zijn van Aziatische afkomst en zijn zij niet de ware ontdekkers van Amerika 8-) En toegegeven , hardwerkend en goede keuken ( gevulde pekingeend onder andere ) en niet zelden niet-moslim. Een China town in elke grootstad :-D |
Het was zeer voor de handliggend dat men hier Pattaya-hoertjes als favoriet zou kiezen.. typisch.... past helemaal in 't plaatje....
(lekker onderdanig op 't eerste gezicht!) |
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig dat U andere !!! veralgemeningen niet gaat aangeven bij de moderatie....;-) Een zwak voor Pattaya hoertjes ????:lol::lol::lol: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be